Terug naar overzicht
Hallo evi ja ik heb ook een lange sleep maar ik denk dat ik me niet te veel zorgen ga maken dat hij vuil wordt want anders denk ik niet dat ik echt kan genieten van die dag. En ik heb bij andere feesten al gezien dat er altijd wel mensen zijn die de sleep goed leggen als je ergens binnenkomt. Enkel voor bij de fotoreportage zou ik misschien iemand meenemen die je kan helpen om hem op tijd en stond mooi open te leggen.Veel succes en groetjeschantal14-07-07
ik heb ook een sleep maar het leuke aan mijn kleed is dat het inderdaad kan vastgemaakt worden zodat het niet meer sleept zoals bijvoorbeeld bij het dansen :)
Hallo Evi,In de kerk zal de ceremoniemeester er voor zorgen dat mijn jurk altijd mooi ligt. 's avonds kan ik mijn sleep ook gewoon vastmaken zodat hij minder lang is.Groetjes,Véro16/6/2007
Hoi Evi,Mijn vriendin had ook een lange sleep en mij dus gevraagd als bruidsmeisje. Ik heb overdag achter haar aangelopen om de sleep netjes neer te leggen. En tja, vies wordt ie toch, maar niemand die dat ziet!! Tijdens het lopen heb ik de sleep opgetild en bij de foto's netjes gelegd. 's Avonds hebben we de sleep omhoog gespeld, zodat ze goed kon dansen. Het was prachtig!