TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laurent
1-12-2007
|
25-3-2007 14:01:03
Ik ken iemand vn O-Vl. Misschien wil hij dat wel doen? Ze vragen 200 euro en zijn heel goed, heb ze al bezig gezien...
Geef zijn e-mail adres: davidheymans@skynet.be
Je kan het hem miss eens vragen?
Groetjes
|
|
Wendy
5-5-2007
|
25-3-2007 15:30:43
Wij hebben Isabelle en Marc, en zij zijn van Dudzele bij Brugge. Je kan hen altijd contacteren en vragen welke huwelijksmissen zij zingen de komende weken, en dan kan je daar gaan luisteren. Wij zijn ook gaan luisteren en waren meteen verkocht, ze zingt echt heel mooi. Je kan hen bereiken via isabelle.dewulf@tiscali.be
groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
Christophe
|
|
|
Tine
14-10-2007
|
26-3-2007 10:07:00
wij hebben ook voor Isabelle en Marc gekozen, we vinden hen echt heel goed. We waren meteen overtuigd toen we naar hen zijn gaan luisteren.
|
|
natascha
28-7-2007
|
29-3-2007 14:46:50
Julie,
Mijn nichtje zingt op ons huwelijksfeest. Ze zingt echt wel mooi. Ze speelt ook gitaar. Ik spreek met haar de liedjes af, want ze kan ook niet alles spelen en zingen!
Als je het wil horen, wij trouwen op 28 juli 2007 in Moere (Gistel) om 10u30.
Groetjes, Natascha
|
|
Marie-Joëlle
|
6-4-2007 13:08:06
Hallo Julie,
Samen met mijn echtgenoot vorm ik het duo 'Beautiful Live'. We zijn zojuist afgestudeerd aan het Conservatorium, en hebben ruime ervaring in het brengen van sfeervolle livemuziek tijdens de huwelijkmis! Ik ben zelf zangeres, en mijn echtgenoot begeleidt op de piano, afwisselend met instrumentale stukjes waarbij hij viool of fluit speelt en ik hem begeleid op piano. De muziekkeuze is volledig aan u, en mocht u niet weten wat te kiezen dan kunt u ook een kijkje nemen in ons repertoire. Voor meer informatie kunt u mailen naar info@beautiful-live.be, of bellen naar 0474/651 338. Verder wens ik u nog heel veel geluk bij alle voorbereidingen voor het huwelijksfeest,
groetjes, Beautiful Live www.beautiful-live.be
|
|
Samantha
|
30-5-2007 14:08:04
Beste Julie,
Ik ben jazz-zangeres en geef u met deze mijn website www.showjazz.com . Ik zing natuurlijk ook gospelsongs, en wil u graag een zacht prijsvoorstel doen voor een prestatie in de kerk en tijdens de cocktail (geluidsinstallatie inbegrepen).
Groetjes, Samantha showjazz@showjazz.com
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|