Terug naar overzicht
Ik (als dj) heb er vorig jaar nog opgetreden in de zomer..Een heel leuke en unieke ervaring (vooral de mysterieuze sfeer die errond hangt) Ze hangen dan ook een modern zeil over de opening...je loopt enkel een risico qua weer. Als het uitstekend weer is op je trouwdag heb je ook een uistekend feest, als het een sombere dag wordt, loop je toch wel wat risico en dien je gasverwarmers te voorzien. Niettegenstaande het zeil komt de trek wel langs de muren naar beneden...groetjes en veel succes met jullie voorbereiding.
inderdaad een toffe locatie maar je moet goed rekenen... het is te zeggen, alles lijkt op het eerste zicht goedkoop maar er komen vele extra's bij en dat komt uiteindelijk vrij duur uit. En het grote nadeel is dat je door een 'raam' moet stappen om naar het terras te gaan... is niet evident voor oudere mensen. En zoals Tom schrijft, super met goed weer maar wel minder met slecht weer... maar ja, dat is overal zo hé! Laat maar weten wat je beslist hebt!
@didinHebben jullie jullie feest daar gegeven? Mag ik eens vragen wat voor extra's er zoal bijkomen?Dat raam...ja dat is inderdaad niet zo handig maar aangezien wij een fuif geven zijn er veel meer jonge mensen aanwezig dus voor ons maakt dat niet zo uit.Alvast bedankt voor de informatie
Nee, wij twijfelden tussen dit en een andere locatie en zijn uiteindelijk voor de andere zaal gegaan. In de eerste plaats omdat we daar zekerder waren van de kwaliteit van het eten (waren er al eens naar een trouw geweest) en dan in de tweede plaats omdat ik het in het outfort heel moeilijk vond om een totaalprijs te maken. Ik weet niet meer zo precies wat de extra's waren... tafellinnen? Versiering? En dan dat witte zeil op het terras vooral... Dat heb je eigenlijk echt wel nodig want als het regent kan je de bbq of receptie buiten vergeten... En dat kostte echt wel wat. En ik geloof dat je extra's moet betalen voor de gasten die enkel op het dessertenbuffet komen en niet op het diner. Sorry, het is wat vaag maar ik ben al veel vergeten;) Ga gewoon eens langs en probeer een zo duidelijk mogelijk beeld van de totaalprijs te krijgen! Succes en hou ons op de hoogte!
Hallo,Wij zijn op 12/11/2005 getrouwd in Outfort. Wij hebben een dansfeest met kaas- en wijn gedaan en waren over het algemeen zeer tevreden, hoewel toch een aantal minpunten. Maar de uitzonderlijke locatie heeft dit wel goedgemaakt.Onze bemerkingen :* trouw was in de winter, maar wilden eventueel terras gebruiken voor "winterreceptie" met jenever en gluwein, maar dit was een enorme meerkost (overdekking, branders voor warmte etc.)* wij dienden extra te betalen voor kandelaars en kaarsen ipv de theelichtjes op tafel (maar was wel nog goedkoper dan zelf huren)* wij kochten zelf kaarsen om de lange inkomgang buiten door een kaarsenrij te verlengen, maar op het laatste nippertje werd gezegd dat dit toch niet mocht wegens brandgevaar. Gevolg : wij hebben nog voor 10 jaar tuinkaarsen :-)* sommige gasten hielden niet van het concept dat ze geen (volledig) zicht hadden op de dansvloer vanop hun zitplaats en dat ze zelf drank aan de bar moesten gaan halen ipv bediening;* zaalverantwoordelijke was ziek de avond zelf ! Gelukkig heeft het aanwezige personeel dit zo goed mogelijk proberen op te vangen, maar het was voor ons wel merkbaar (toen we toekwamen waren kaarsen nog niet aangestoken, muziek tijdens receptie "vergeten").MAAR : mochten we het opnieuw kunnen doen, wij zouden toch opnieuw voor outfort kiezen !Groeten,Gert
wij staan op het punt om outfort te reserveren. ook voor een trouw in november. maar onze angst is inderdaad: al die nissen, gaan de mensen zich niet afgesloten voelen?Groetjes helga