TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
an
25-8-2007
|
26-3-2007 13:34:22
in beide ben ik nog niet geweest, maar wel al in de grote zaal in de lozen boer. Onze vrienden die daar getrouwd zijn waren ook naar kasteel van saffelaere gaan kijken, maar hebben toch lozen boer gekozen en totaal geen spijt van. Dat was de beste trouwfeest waar we ooit al naartoe geweest zijn. Perfecte bediening, zeer lekker en verfijnd eten en ongelooflijk desseertenbuffet. Wij hebben dan ook de lozen boer, wel de kleinste zaal, vastgelegd voor onze trouw dit jaar. Enige minpuntje misschien aan lozen boer, is dat het toch wel vrij duur is, hebben net de nieuwe prijslijst ontvangen, en prijzen zijn weeral pak gestegen tov vorig jaar. maar ik weet natuurlijk niet wat de kostprijs in het kasteel van saffelaere is.
groetjes,
An
|
|
eveline
5-5-2007
|
26-3-2007 13:53:23
hallo Leen,
ik ben zelf afkomstig uit het Gentse en wij hebben gekozen voor de lozen boer. ook naar saffelaere gn kijken maar daar was gn plaats meer op een zaterdag. ik denk dat ze wat aan elkaar gewaagd zijn. ben al in beide zalen naar feesten geweest en bij beide was het dik in orde!
succes ermee
|
|
eveline
5-5-2007
|
26-3-2007 13:53:34
hallo Leen,
ik ben zelf afkomstig uit het Gentse en wij hebben gekozen voor de lozen boer. ook naar saffelaere gn kijken maar daar was gn plaats meer op een zaterdag. ik denk dat ze wat aan elkaar gewaagd zijn. ben al in beide zalen naar feesten geweest en bij beide was het dik in orde!
succes ermee
|
|
Chantal
1-9-2007
|
26-3-2007 13:55:34
Hallo,
Ikzelf ben al een paar keer naar een trouwfeest geweest in de Lozen Boer. Het was er altijd heel lekker en verfijnd van eten, heel mooie locatie en goede bediening. Ik vind wel dat je een verschil moet maken met hoeveel je betaalt per persoon. Wij hebben al in de Lozen Boer feesten gehad die heel wat minder waren dan andere, maar dat ligt dan allemaal bij het budget dat de mensen uitgeven die het feest geven. Als je genoeg betaalt zal het piccobello zijn en neem je iets minder duur (qua menu, drank, enz), dan is het ook nog goed maar misschien wat minder.
Ik denk wel dat dit voor elke feestzaal geldt en niet enkel voor de Lozen Boer. Als je op dezelfde locatie een feest geeft met de goedkoopste menu of met de duurste zal het een groot verschil zijn.
Succes met je keuze en laat eens weten wat het uiteindelijk geworden is.
Groetjes, Chantal
|
|
K
7-7-2007
|
26-3-2007 14:56:07
Een kasteel lijkt mij persoonlijk toch een stuk unieker van sfeer dan een gewone 'zaal'. Maar voor mij is de locatie van doorslaggevend belang, het eten is toch overal ongeveer hetzelfde...
|
|
ilse
18-8-2007
|
26-3-2007 15:44:51
Hoi Anneleen
Wij zijn al jarenlang klant bij Het Kasteel van Saffelaere (van toen ik een jong meisje was eigelijk) en dus hebben we geen minuut getwijfeld om ons trouwfeest daar te geven. Persoonlijk hebben we daar al veel feesten meegemaakt en dat was allemaal om te beter. Als er belangrijke gebeurtenissen te vieren vallen dan is er bij ons maar 1 adres: 't Kasteel van Saffelaere! Je hoeft je gewoon geen zorgen te maken want je bent zeker dat alles in orde is!! Van het eten over de bediening tot de aankleding van de feestzaal en de uitbaters doen er alles aan om alle wensen in te willigen. En tis natuurlijk ook een héél leuk pluspunt dat je als bruidspaar gratis gebruik mag maken van de bruidssuite van het Kasteel, als dat geen extra troef is ;o)
In De Loze Boer ben ik persoonlijk nog niet geweest, maar naar het schijnt is dat evenwaardig met het Kasteel. Gewoon je gevoel volgen zou ik zeggen...
Succes met jullie keuze en laat je eens weten wat het uiteindelijk geworden is! Groetjes, Ilse (18.08.2007)
|
|
Sissi
26-5-2007
|
26-3-2007 16:15:38
Gratis gebruik maken van de bruidssuite in het Kasteel? Bij ons kost dat toch 150 e hoor. Staat trouwens zo op de prijslijst.
Wij zijn ook naar Kasteel Coninxdonck en Kasteel Sanderling gaan kijken maar hebben gekozen voor het Kasteel van Saffelaere (na heel lang twijfelen tussen Salons Roskam in Merelbeke). Ik vind, zoals iemand reeds zei, dat een kasteel toch iets meer heeft. Het is iets specialer. De meeste gasten denken daar ook zo over want die vinden het nu al een uniek trouwfeest en ze hebben nog niets gezien.
We zijn er al 2 keer gaan eten en het was 2 keer dik in orde. Je kan ook steeds met al uw vragen terecht bij de eigenaar. Ze zijn zeer hulpvaardig en ik ben zeker dat alles picobello in orde zal zijn.
Ik heb wel al gehoord dat de Lozen Boer ook heel goed is en gelijkwaardig is aan het Kasteel van Saffelaere (ook qua prijs) maar heb er zelf geen ervaring mee.
Veel succes met je keuze!!!
Laat je weten wat het geworden is?
Groetjes, Sissi
|
|
Theo
|
26-3-2007 16:50:10
Hallo Anneleen, Wij kunnen jullie een videofilm tonen die gemaakt is tijdens een huwelijk in het Kasteel van Saffelaere.U ziet dan alle details en ook wat er op de tafel komt.De bediening enz... Ook Sissi die hier iets schrijft heeft ooit deze reportage gezien. Misschien ook mede daardoor dat ze koos voor het Kasteel. Wij gaan er in ieder geval graag terug.Veel succes. www.videomanie.be
|
|
Veerle
29-9-2007
|
26-3-2007 17:30:33
Hey!
Wij hebben ook gekozen voor de Lozen Boer. Eigenlijk maar 1 andere zaal gezien (kasteel van Wippelgem, vonden we niet zo goed), en dan gekozen voor de Lozen Boer. Mijn ouders zijn er al geweest naar een feest, en vonden inderdaad ook dat ze nog nooit zo een goede feest hadden meegemaakt. Hopelijk is dat van ons ook zo goed! Feit is wel dat het vrij duur is, ook wij hebben de nieuwe prijslijst ontvangen en de prijzen zijn weeral een stuk duurder geworden.
Veerle
|
|
Miet
26-5-2007
|
26-3-2007 18:07:34
Eerlijk gezegd: ik vraag me af wat er zo fantastisch is aan de Lozen Boer?
Ik ben er al naar een paar feesten geweest, en ja, dat waren goede feesten, maar niet beter dan andere feesten waar ik al naartoe ben geweest. Een stuk duurder, dat wel...
|
|
dierk
|
26-3-2007 22:42:09
Beste Anneleen, Wij komen vrij veel in het Kasteel van Saffelaere en ook in de Lozen Boer, ik kan je met overtuiging zeggen dat het op de beide plaatsen afgewerkt is! Mag ik je ook met enige fierheid onze eigen website voorstellen, www.studiohappymusic.be . Neem gerust een kijkje, wij stellen dit ten zeerste op prijs! Muzikale groet, Dierk Van Paemelen
|
|
Lobke
6-7-2007
|
27-3-2007 16:44:46
De huwelijkssuite in het kasteel van Saffelaere is inderdaad gratis als je op een vrijdag je feest geeft. De zaterdag kost het 150 euro.
Groetjes, lobke.
|
|
Anneleen
12-7-2008
|
3-4-2007 13:23:26
Hallo allemaal,
Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor de vele reacties die ik gekregen heb op mijn berichtje. Wij hebben ondertussen onze beslissing genomen. Wij hebben ondervonden en zijn nog steeds van mening dat het op beide locaties in orde zal zijn, ze zijn echt aan elkaar gewaagd denken wij. Wij zijn nog eens naar beide gaan kijken en hebben ons hart gevolgd. Wij hadden na het bezoek een beter gevoel bij de Lozen boer en hebben daarom voor de Lozen boer gekozen. Maar inderdaad ik denk dat het in het kasteel van Saffelaere ook in orde zal zijn. Vele groetjes,
Anneleen
|
|
freek
|
10-4-2007 19:56:31
Even vermelden dat die DJ Dierk Vanpaemelen nog nooit in het Kasteel gedraaid heeft !!!! Kelner Freek.
|
|
Ann
14-6-2008
|
10-1-2008 19:29:15
Hey Anneleen,
kan je mij vertellen hoe het feest geweest is in de Lozen boer. Wij gaan ons feest er ook geven nl. 09/05/2008.
Groetjes, ann
|
|
Anneleen
12-7-2008
|
12-1-2008 12:31:25
Hallo Ann,
Ik zou het heel graag willen, maar dat zal moeilijk gaan daar wij na jullie trouwen... Wij trouwen pas in juli 2008. Misschien kan jij mij laten weten hoe het geweest is? 'k Zou het heel tof vinden. Groetjes,
Anneleen
|
|
Ann
14-6-2008
|
7-2-2008 20:06:20
Hey Anneleen,
dat zal ik zeker doen
groetjes, Ann
|
|
Ann
14-6-2008
|
7-2-2008 20:06:36
Hey Anneleen,
dat zal ik zeker doen
groetjes, Ann
|
|
Ann
14-6-2008
|
7-2-2008 20:06:49
Hey Anneleen,
dat zal ik zeker doen
groetjes, Ann
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|