Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk kopen of laten maken?

26-3-2007 15:36:36
Hallo,
wat is het goedkoopst: trouwjurk kopen of laten maken? Heb een mooie jurk gezien van Brinkman, maar dit is 1750€ en ligt toch wel boven mijn budget, denk je dat een naaister dit voor minder kan namaken? zo ja, kennen jullie goede naaisters in west-vlaanderen of regio Gent?
Bedankt!
Sofie

Sofie
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1219

Sofie
26-5-2007
 Meld misbruik26-3-2007 15:45:24

Dag Sofie,

Bij Suere in Brugge (www.suere.be ) maken ze alles op maat tegen heel redelijke prijzen!
In 1ste instantie kies je het model wat je wil, in 2de instantie kan je de stof kiezen. Een eerste model wordt in katoen gemaakt dat je kan aanpassen. Dan kan je nog alle aanpassingen laten doen die je zou willen. Dan volgt een eerste versie in de stof die je gekozen hebt die dan nog es mooi op maat gezet wordt, en dan wordt er voering etc ingenaaid. Je kan dus echt wel het hele proces volgen en veranderen waar je wil! Hun prijs is vooral afhankelijk van de soort stof die je kiest. Ze hebben er ook een collectie schoenen (best wel handig)

Groetjes en succes met de zoektocht.
Sofie

Katrien

Meld misbruik26-3-2007 16:28:36

Dag Sophie,ik ging ook mijn kleed laten naaien door Couture Linda in Merelbeke. Dat was totdat ik mijn droomkleed aan -60% vond. Ik verkoop dus mijn stof (had ik al gekocht) Mocht je geïnteresseerd zijn....
Ik kan je ook nog vertellen dat de prijs om het te laten maken rond de 750 euro ging zijn. Voor mijn stof heb ik bijna 500 euro gegeven. Ik verkoop ze nu aan -25%.Je doet je dus toch profijt met het te laten maken. Deze naaister kan ook perfect een kleed namaken van een foto. Veel succes ermee! katriendepauw@hotmail.com

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik26-3-2007 17:59:28

hallo, ik laat mijn kleed maken door Couture Veronique in Beernem. Zij heeft ook het kleed van mijn beste vriendin gemaakt en dat was echt heel mooi en verzorgd gemaakt. Fantastisch eigenlijk. Wat de prijs betreft, mij zou het goedkoper uitkomen dan een kleed kopen. Ik betaal nu ongeveer 1078 euro voor een volledig op maat gemaakt kleed in pure zijde. Hetzelfde kleed in wilde zijde zou ongeveer 950 euro gekost hebben en in nog goedkopere stof dus nog minder... het hangt dus echt af van de stof die je wil.
Eerst heeft ze samen met mij getekend wat ik wou (was al kleedjes gaan passen en wist wat ik wou). Daar heeft ze echt haar tijd voor genomen... vervolgens heb ik een eerste pas gehad in katoenen stof (eigenlijk vooral voor de maten, van mijn kleed zag ik nog niet veel). De tweede pas heb ik eind april en dan zal het al in mijn stof zijn. Dan zijn er nog aanpassingen mogelijk... in juni heb ik nog een pas.
Ik kan het wat prijs-kwaliteit betreft alleen maar aanraden om je kleed te laten maken.
Veel succes ermee.
Groetjes
Caroline

els
7-7-2007
 Meld misbruik26-3-2007 18:20:54

Ik maak mijn kleed zelf, maar de prijs van stoffen kan echt wel oplopen hoor.
Heb zelf gekozen voor een eenvoudig model en ben al meer dan 300 euro kwijt aan stof alleen. Als je er dan nog pareltjes of zo op wil...
Geen idee wat een naaister ervoor vraagt.
Je kan ook in solden naar een kleed zoeken als de prijs je te hoog lijkt. Heb in hasselt gezien dat volledige collecties weggingen voor 500 euro per stuk. Je moet dan wel bijbetalen voor eventuele aanpassingen.
Veel succes!

Annelies
25-8-2007
 Meld misbruik28-3-2007 12:15:27

Ik laat mijn kleedje ook maken bij suère in Brugge. Ik betaal 1500 euro, maar dit kun je zelf volledig bepalen zoals Sofie zegt, door te kiezen wat voor stof je neemt!Katrien van suère kan je hierbij heel goed helpen! Je zegt wat je budget is en wat je graag zou willen en zij geeft je dan een paar voorstellen!

Veel succes,
Annelies
http://anneliesenchristophe.trouwen.com

patricia

Meld misbruik29-3-2007 18:55:35

Hallo, ikzelf maak ook trouwkledij meestal in een dupionzijde, De prijs is zeker afhankelijk van stof en model.Je mag altijd eens me opbellen voor verdere info, ik heb geen showroom en niets op voorraad gangen want alles wordt op bestelling gemaakt en volgens de wens van de klant.
www.naaiateliertje.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info