TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
26-5-2007
|
26-3-2007 15:45:24
Dag Sofie,
Bij Suere in Brugge (www.suere.be ) maken ze alles op maat tegen heel redelijke prijzen! In 1ste instantie kies je het model wat je wil, in 2de instantie kan je de stof kiezen. Een eerste model wordt in katoen gemaakt dat je kan aanpassen. Dan kan je nog alle aanpassingen laten doen die je zou willen. Dan volgt een eerste versie in de stof die je gekozen hebt die dan nog es mooi op maat gezet wordt, en dan wordt er voering etc ingenaaid. Je kan dus echt wel het hele proces volgen en veranderen waar je wil! Hun prijs is vooral afhankelijk van de soort stof die je kiest. Ze hebben er ook een collectie schoenen (best wel handig)
Groetjes en succes met de zoektocht. Sofie
|
|
Katrien
|
26-3-2007 16:28:36
Dag Sophie,ik ging ook mijn kleed laten naaien door Couture Linda in Merelbeke. Dat was totdat ik mijn droomkleed aan -60% vond. Ik verkoop dus mijn stof (had ik al gekocht) Mocht je geïnteresseerd zijn.... Ik kan je ook nog vertellen dat de prijs om het te laten maken rond de 750 euro ging zijn. Voor mijn stof heb ik bijna 500 euro gegeven. Ik verkoop ze nu aan -25%.Je doet je dus toch profijt met het te laten maken. Deze naaister kan ook perfect een kleed namaken van een foto. Veel succes ermee! katriendepauw@hotmail.com
|
|
Caroline
15-9-2007
|
26-3-2007 17:59:28
hallo, ik laat mijn kleed maken door Couture Veronique in Beernem. Zij heeft ook het kleed van mijn beste vriendin gemaakt en dat was echt heel mooi en verzorgd gemaakt. Fantastisch eigenlijk. Wat de prijs betreft, mij zou het goedkoper uitkomen dan een kleed kopen. Ik betaal nu ongeveer 1078 euro voor een volledig op maat gemaakt kleed in pure zijde. Hetzelfde kleed in wilde zijde zou ongeveer 950 euro gekost hebben en in nog goedkopere stof dus nog minder... het hangt dus echt af van de stof die je wil. Eerst heeft ze samen met mij getekend wat ik wou (was al kleedjes gaan passen en wist wat ik wou). Daar heeft ze echt haar tijd voor genomen... vervolgens heb ik een eerste pas gehad in katoenen stof (eigenlijk vooral voor de maten, van mijn kleed zag ik nog niet veel). De tweede pas heb ik eind april en dan zal het al in mijn stof zijn. Dan zijn er nog aanpassingen mogelijk... in juni heb ik nog een pas. Ik kan het wat prijs-kwaliteit betreft alleen maar aanraden om je kleed te laten maken. Veel succes ermee. Groetjes Caroline
|
|
els
7-7-2007
|
26-3-2007 18:20:54
Ik maak mijn kleed zelf, maar de prijs van stoffen kan echt wel oplopen hoor. Heb zelf gekozen voor een eenvoudig model en ben al meer dan 300 euro kwijt aan stof alleen. Als je er dan nog pareltjes of zo op wil... Geen idee wat een naaister ervoor vraagt. Je kan ook in solden naar een kleed zoeken als de prijs je te hoog lijkt. Heb in hasselt gezien dat volledige collecties weggingen voor 500 euro per stuk. Je moet dan wel bijbetalen voor eventuele aanpassingen. Veel succes!
|
|
Annelies
25-8-2007
|
28-3-2007 12:15:27
Ik laat mijn kleedje ook maken bij suère in Brugge. Ik betaal 1500 euro, maar dit kun je zelf volledig bepalen zoals Sofie zegt, door te kiezen wat voor stof je neemt!Katrien van suère kan je hierbij heel goed helpen! Je zegt wat je budget is en wat je graag zou willen en zij geeft je dan een paar voorstellen!
Veel succes, Annelies http://anneliesenchristophe.trouwen.com
|
|
patricia
|
29-3-2007 18:55:35
Hallo, ikzelf maak ook trouwkledij meestal in een dupionzijde, De prijs is zeker afhankelijk van stof en model.Je mag altijd eens me opbellen voor verdere info, ik heb geen showroom en niets op voorraad gangen want alles wordt op bestelling gemaakt en volgens de wens van de klant. www.naaiateliertje.be
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|