Nu Online
Momenteel zijn er 706 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleren

26-3-2007 19:24:58
Hallo,

Ik zit met een probleem: nog 2 maanden en ik ga trouwen! Mijn vriend heeft gisteren zijn pak gevonden, maar ik heb nog altijd niets om aan te doen. Ik wil niet zo'n ouderwets trouwkleed, maar wat moet ik dan aan doen? Iemand een idee waar ik eens kan gaan kijken? Heb nog echt geen flauw benul!

Groetjes,
Shara

Shara
1-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 872

Lies
30-6-2007
 Meld misbruik26-3-2007 20:27:14

Dat Hangt er toch echt wel van af wat je wil...
Je kan nog altijd een naaister zoeken, of gewoon kleren aandoen waar je je goed in voelt, en die kunnen dan net zo goed van een 'gewone' winkel komen. Winkels die ik wel leuk vind en waar je eens kan kijken zijn:
www.miazia.be of .com
www.kaattilley.be of .com
of in de winkels van Nicole Cadine (even via google, want weet het niet precies).
Maar dat is echt wel mijn stijl, jij moet natuurlijk je ding doen.
Voel maar heel hard bij jezelf wat je wil, en dan vind je het wel en laat je niet opjagen door die tijdsdruk.

Veel succes!
Lies
2 en 30 juni

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik26-3-2007 20:32:25

hey,

het hangt inderdaad erg af van wat je zelf graag wil. Ik heb bv. voor onze burgerlijke trouw kleren gekocht bij Sarah Pachini (is op andere dag vandaar). Heb daar heel veel leuke dingen aangehad en die mevrouw zei dat ze al 2 bruidjes gekleed had voor hun huwelijk die niet in trouwkleed trouwen. Maar je moet natuurlijk wel van die stijl houden hè.

veel succes
je vindt vast wel iets!

groetjes
Bieke
180507

Patricia

Meld misbruik27-3-2007 8:34:15

Bij Tintoretto hebben zo ook soms leuke dingen.
En ik vond een niet-traditionele jurk bij Jagré in Antwerpen (Quellinstraat, je hebt er ook een in de Carnotstraat).

Vele plezier met je zoektocht
Patricia
01/08/2008

Kristine
9-6-2007
 Meld misbruik27-3-2007 8:43:22

Mijn 'outfit' komt ook van bij Sarah Pacini, ben er heel tevreden mee en je kan het achteraf nog dragen. Een traditioneel trouwkleed of zelfs een moderne versie ga je niets zo snel meer aandoen hé.

De zomercollectie is dit jaar trouwens vooral wit: www.sarahpacini.com

groetjes,
Kristine
09-06-2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...