Terug naar overzicht
Dat Hangt er toch echt wel van af wat je wil...Je kan nog altijd een naaister zoeken, of gewoon kleren aandoen waar je je goed in voelt, en die kunnen dan net zo goed van een 'gewone' winkel komen. Winkels die ik wel leuk vind en waar je eens kan kijken zijn:www.miazia.be of .comwww.kaattilley.be of .comof in de winkels van Nicole Cadine (even via google, want weet het niet precies).Maar dat is echt wel mijn stijl, jij moet natuurlijk je ding doen.Voel maar heel hard bij jezelf wat je wil, en dan vind je het wel en laat je niet opjagen door die tijdsdruk. Veel succes!Lies2 en 30 juni
hey,het hangt inderdaad erg af van wat je zelf graag wil. Ik heb bv. voor onze burgerlijke trouw kleren gekocht bij Sarah Pachini (is op andere dag vandaar). Heb daar heel veel leuke dingen aangehad en die mevrouw zei dat ze al 2 bruidjes gekleed had voor hun huwelijk die niet in trouwkleed trouwen. Maar je moet natuurlijk wel van die stijl houden hè.veel succesje vindt vast wel iets!groetjesBieke180507
Bij Tintoretto hebben zo ook soms leuke dingen.En ik vond een niet-traditionele jurk bij Jagré in Antwerpen (Quellinstraat, je hebt er ook een in de Carnotstraat).Vele plezier met je zoektochtPatricia01/08/2008
Mijn 'outfit' komt ook van bij Sarah Pacini, ben er heel tevreden mee en je kan het achteraf nog dragen. Een traditioneel trouwkleed of zelfs een moderne versie ga je niets zo snel meer aandoen hé.De zomercollectie is dit jaar trouwens vooral wit: www.sarahpacini.com groetjes,Kristine09-06-2007