Terug naar overzicht
Oeps ... vergeten ... Jullie kunnen me mailen op bieke-.-noels@hotmail.com! Bedankt!
kijk eens op adagioceremonie.be.Daar hebben al heel veel bruidjes onder ons, ik ook, hun inspiratie gevonden denk ik.groetjes van een naamgenootjeBieke180507
Hey Bieke,zoals je naamgenote zegt is adagioceremonie een interessante site. Ik heb hier ook veel teruggevonden. Groetjes en succes met je boekje.Ellen01/09/2007
Alvast bedankt! Heb er al heel wat bruikbare informatie gevonden! Het doet deugd nog eens een naamgenootje tegen te komen. Hier in Limburg hoor je die naam niet zo vaak ...
hey Bieke,idd onze naam hoor je niet zo vaak hè. Ik ken wel een paar mensen die zo noemen, maar toch niet veel. We zullen dan maar denken dat we héél unieke mensen zijn hè... ;-)groetjesBieke van 180507
Dag Bieke,Mijn misboekje is zo goed als af, enkel aan de vormgeving moet nog wat gewerkt worden ;-). Ik zal het je mailen!Groetjes,Annelies
Bedankt allemaal!Ons misboekje is nu ook bijna af!Bieke070707
Hoi mede-gelukkigen!Misschien is het al wat laat... en lezen jullie dit niet meer... maar ook ik ben op zoek naar leuke teksten! Dus als je wil, mag me mij ook je boekje mailen - op andebusser@hotmail.com - ik zal je heeel dankbaar zijn!groetjes,an