Terug naar overzicht
Vind het wel spijtig Nada dat je niks meer laat weten aan mensen die dan wat te ver van je wonen.Je zou me een antwoord geven of het voor mij mogelijk was maar heb niks meer van je gehoord.hopelijk is niet iedereen zo.sorryWendy
Beste Wendy,Ik heb je terug een mail gestuurd dat het inorde is en dat ik bij jou kan komen. Heb je deze dan niet ontvangen??? Ik heb zoals beloofd jou terug een mail geschreven. Ik hou helemaal geen rekening met afstanden hoor.Ik moet wel eerlijk toegeven dat er sinds gisteren iets scheelt met mijn Yahoo. Maar ik heb wel mails ontvangen van andere mensen en heb ook gereageerd. Hopelijk hebben zij dan ook wel mijn mail ontvangen.Ik hou mij altijd aan mijn woord.Je kan me bereiken op het nummer 0472 84 16 21Ik zal jou ondertussen terug proberen te mailen.Je bent debadnkt om mij te verwittigen anders had ik het nooit geweten. Ik dacht dat je zelf misschien geen interesse meer had ;-)Sorry wendy
en ik dacht dat je geen interesse had om bij mij te komen.Aangezien ik de laatste tijd al veel teleurstellingen heb gekregen ivm wat men mij beloofd op verschillende sites dacht ik dat het nu weer het geval was.sorry voor het misverstand dan.Wendy
Oeioei oei geen teleurstellingen hé. Neen hoor wees maar gerust ik zal zeker bij jou komen, graag zelfs.Ik ga jou terug proberen een mail te verzenden, hopelijk ontvang je deze dan wel hé. Antwoord op mijn mail als je het ontvangt. Reageer je niet, dan heb je hem weeral niet ontvangen.
Nada, je hoeft dit geen honderd keer op het forum te zetten. Wie iemand zoekt, zal jou wel vinden. Dit is geen reclame-forum. Als je goed bent, zullen de bruidjes hier zelf wel reclame voor jou maken.Met vriendelijke groet,Lieve
ik heb je ook nog terug gemaild maar hoor ook niks meer :( was voor 22/09 in schilde
jessy,Er is blijkbaar iets met mijn yahoo. Want vandaag kan ik zelfs ook enkele mails niet openen. Ik ga jou nog eens terug proberen te mailen, wil je mij a.u.b laten weten of je het ontvangen hebt ja of neen. Bedankt
Jessy,Ik heb jou nu een mail gestuurd.Als er nog iemand anders is die van mij geen mail heeft terug gekregen gelieve mij dit te laten weten. Ik heb blijkbaar een probleem met mijn mail. Mijn excuses hiervoor.Met Vriendelijke groeten,Nada A.0472 84 16 21
ik heb je terug gemaild.
---