Terug naar overzicht
Dag An,Ik ben ook van Aalst, maar ben uiteindelijk toch naar Roeselare gereden om mijn schoenen te kopen. Bij Gabriëlli hebben ze echt veel keuze. Het was trouwens op aanraden van mede-bruidjes dat daar naartoe gegaan was. Waarvoor mijn dank he girls! :-)Isabel01/09/07
Hallo,ik ben ook van bij Aalst. Ik heb mijn trouwschoenen gekocht bij de bruidszaak waar ik mijn kleed kocht. Van waar komt jouw kleed, misschien kan je daar schoenen kopen. Als ik er ergens tegenkom laat ik iets weten. Veel succes!Groetjes,Isabel110807
Hallo,Ik heb mijn schoenen (van Luca Renzi) bij Moernaut in St-Gillis Dendermonde gekocht. Niet echt heeel veel keuze, maar voor elk wat wils. Anders is Van Loock in Zandhoven ook ten zeerste aan te raden. Dat is natuurlijk wel een beetje verder rijden...Succes!Karlien28 07 07
hallo, Ik ben ook naar Gabriëlli in Roeselare geweest. Niks dan lof over die zaak. Het is een piepklein winkeltje maar met een heel ruime keuze aan schoenen, in allerlei modellen en bijzonder hulpvaardige verkoopsters... Ik heb, denk ik, ongeveer 20 paar schoenen gepast en ze bleven even vriendelijk. Echt een aanrader.
Ik ben ook van Oost-Vlaanderen maar ben trouwschoenen ook gaan halen bij Gabrielli in Roeselare. Ruime keuze en zéér vriendelijk
Heyla,Mijn schoenen zijn van Rainbow.Als je naar de site van Elsa Rainbow gaat 'www.elsarainbow.nl' en je klikt daarna op 'info' en daarna op 'Ja, ik wil' dan kan je je gegevens nalaten en sturen ze je per email of per post alle adressen door waar je terecht kunt voor schoenen van het merk Rainbow. Meestal zullen ze in die winkels ook wel andere merken verkopen! Veel succes,Annelies25/08/07
Hey,Ik ben ook van de kanten van Aalst maar ben toch mijn schoenen bij Van Loock in Zandhoven gaan halen. Het is de trip meer dan waard.Groetjes, Sissi