Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek na eerste lezing?

27-3-2007 23:34:19
Hey,
had eigenlijk een vraagje ivm de viering. Na de eerste lezing volgt normaal muziek maar moet dit een volledig liedje zijn of gewoon een kort fragment of ... Weet eigenlijk niet goed hoeveel minuten muziek ik moet voorzien voor na de eerste lezing. Ons misboekje is zo goed als af alleen ontbreekt dit ene stukje nog.
Alvast bedankt en veel succes nog met de voorbereidingen!
Groetjes

Sofie
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1413

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik28-3-2007 7:57:30

Hoi Sofie,

Wij hebben tussen de eerste en tweede lezing geen lied. Maar ik neem aan dat je zelf kunt kiezen of je een lang of kort lied neemt. Of misschien een stukje muziek.

Bij onze Pastoor komt het (gelukkig) niet zo nou. Onze mis is niet helemaal via het boekje zal ik maar zeggen. Maar wel helemaal zoals wij het willen.

Succes met het laatste stukje!
Wanneer is jullie trouwdag?

Groetjes Selma

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik28-3-2007 8:46:15

Je mag daarin zelf kiezen hoor...
Als je tijd hebt, kun je 'n volledig liedje spelen, anders kies je voor een korter fragment.

Wij hebben het geluk om met een koor te werken. Zij kunnen een strofe weglaten als 't té lang mocht worden :-)

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik28-3-2007 12:18:44

Hey,

wij hebben gekozen voor Sarah Bettens & koen wouters met you are the reasen

Groetjes,
Sabrina

Sofie
18-8-2007
 Meld misbruik28-3-2007 19:12:40

Hey Selma,

onze trouwdag is 18/08/07.

Groetjes

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik11-4-2007 10:41:04

Wij hebben na de eerste lezing gekozen voor het liedje: when you say nothing at all van Ronan Keating.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info