Terug naar overzicht
Geef ze een ontbijtmand of zoiets. Tegen dat ze 's anderdaags opstaan zullen de meeste bakkers al gesloten zijngroetjespeter(dj karmelietje)
HoiDie ontbijtmand is goed als je het enkel aan jouw en zijn moeder heeft, anders komt het wat te duur uit...Maar wat je ook kan doen is voor alle vrouwen aanwezig iets voorzien. Dat moet niet veel zijn, vb 1 bloem (roos, tulp ofzo)Jullie moeders krijgen sowieso al een bedanking vermoed ik? Dus geef je ze 2 keer een bedanking omdat ze jullie moeders zijn?Vind het idd een héél goed idee, maar ik zou het doortrekken naar alle vrouwen aanwezig...Succes en laat eens weten wat het geworden is?GroetjesVeroniek20 07 2007
Wij geven onze ouders aan het einde van het feest een klein boekje met daarin een aantal foto's die 's morgens gemaakt zijn. De fotograaf gaat na de plechtigheden naar huis en maakt dit dan. Hij komt dat later op de avond brengen. Misschien een idee om dit aan jullie moeders te geven om 12 uur?Succes!!
Die foto's is meer voor de beide ouders en doen we zowieso. We zoeken echts iets voor moederdag, maar geen bloemen...Die ontbijtmand leuk idd wel leuk.Ik wou ook eerst aan alle mama's (vrouwen) iets geven, maar mijn vriend zag dit echt niet zitten...:-(Groetjes,Ilse12 mei 2007