Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau getuigen

29-3-2007 11:00:17
hallo,

Ik weet dat het hier op de site al verschillende keren gevraagd is maar ik ben op zoek naar een cadeau voor onze getuigen
mijn getuige mijn nicht van 30 jaar en getuige van mijn ventje zijn vriend van 47 jaar. Ik weet niet wat kopen voor hen. een pen of foto van ons zie ik niet zo zitten.
Toch zou ik hun willen bedanken, ze moeten tenslotte hun vrijmaken voor ons en één van beide moet zelfs dag verlof nemen.
Pat
010607

Pat
1-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 433

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik29-3-2007 19:03:39

hey,

Wij geven aan onze mannelijke getuige een fles champagne, ik maak zelf een etiket om er op te kleven met onze namen, trouwdatum enz. Deze fles zetten we in een glazen champagnekoeler waar we onze naam en datum in laten graveren. De vrouwelijke getuige geven we een bos bloemen in een gegraveerde vaas. Zo hebben ze toch iets blijvend dat ook nog van pas kan komen.

groetjes,

Valerie

Lissa
18-5-2007
 Meld misbruik30-3-2007 9:28:03

Hallo,
ik heb ook gedacht om iets te laten graveren (ben er nog niet uit wat juist), maar waar kan je dat laten doen? Waar heb jij dat laten doen Valerie?

Groetjes,
Lissa

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik30-3-2007 18:08:55

hey,

ik heb het nog niet laten doen, maar ik zag hier op de site een link naar een website: www.lasershop.be . Ik denk dat ik het daar ga laten doen, ziet er wel goe uit en is schappelijk van prijs. De vaas staat er niet bij, maar ik heb er een mailtje naar gestuurd en dit zou ook wel gaan, je kan dan zelf een vaas binnenbrengen om te laten graveren. Dus ik veronderstel dat je andere voorwerpen ook wel zult kunnen binnenbrengen moest je iets anders willen.

groetjes,

valerie

Marita

Meld misbruik4-4-2007 1:13:47

Hallo Pat,
je kan eens een kijkje nemen op de website van Het Bruidsparadijs nl. www.bruidsparadijs.be . Hier vind je onder "Dankgeschenken" reeds enkele ideetjes. Uiteraard is de keuze in de winkel nog véél groter!
Nog veel succes in jullie zoektocht!
Marita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...