Terug naar overzicht
hey,Wij geven aan onze mannelijke getuige een fles champagne, ik maak zelf een etiket om er op te kleven met onze namen, trouwdatum enz. Deze fles zetten we in een glazen champagnekoeler waar we onze naam en datum in laten graveren. De vrouwelijke getuige geven we een bos bloemen in een gegraveerde vaas. Zo hebben ze toch iets blijvend dat ook nog van pas kan komen.groetjes,Valerie
Hallo,ik heb ook gedacht om iets te laten graveren (ben er nog niet uit wat juist), maar waar kan je dat laten doen? Waar heb jij dat laten doen Valerie?Groetjes,Lissa
hey,ik heb het nog niet laten doen, maar ik zag hier op de site een link naar een website: www.lasershop.be . Ik denk dat ik het daar ga laten doen, ziet er wel goe uit en is schappelijk van prijs. De vaas staat er niet bij, maar ik heb er een mailtje naar gestuurd en dit zou ook wel gaan, je kan dan zelf een vaas binnenbrengen om te laten graveren. Dus ik veronderstel dat je andere voorwerpen ook wel zult kunnen binnenbrengen moest je iets anders willen.groetjes,valerie
Hallo Pat,je kan eens een kijkje nemen op de website van Het Bruidsparadijs nl. www.bruidsparadijs.be . Hier vind je onder "Dankgeschenken" reeds enkele ideetjes. Uiteraard is de keuze in de winkel nog véél groter!Nog veel succes in jullie zoektocht!Marita