Terug naar overzicht
Dag Katleen,wanneer vertrekken jullie? Wij op 17/05 en doen ook de musts...Groeten Dolores04/05/07
Wij ook op 17/05 :-) We zullen elkaar dus ontmoeten ! Dat moet nu lukken, he :-)
Hi Katleen, Leuk om te horen dat jullie naar hetzelfde hotel gaan. Wij hebben ook voor Koh Samui gekozen omdat het daar minder onderhevis is aan het regenseizoen. We wilden eigenlijk ook eerst de Must van Thailand doen maar dan moesten we langer wachten om te vertrekken. Nu vertrekken we de 21ste juni, dus een paar dagen na ons huwelijk.Mijn ouders hadden ons ook verteld dat Chaweng Beach vrij druk is en daarom ook dat we voor Bophut gekozen hebben, na 2 weekjes rondreis en de stress van het huwelijk en verhuis kunnen we wel wat rust gebruiken. Het zou heel leuk zijn als je iets kan laten weten als jullie terug zijn van jullie huwelijksreis. Je mag mij anders ook altijd mailen op veronique_vanhal@yahoo.frVeel plezier!!!Groetjes,Véro
Allé, ik ben eens benieuwd. Hebben jullie een huwelijkswebsite? Wij niet... ik zal Tim vragen zijn corsage aan te houden ;-) Whaah, hij verklaart me gek!!Veel plezier op de trouw!!Groeten Dolores04/05/07