TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katleen
23-12-2006
|
29-3-2007 23:26:37
Hallo, ik ben zelf van Destelbergen en ken het Pauwkenshof een beetje. Ik ben er nog nooit naar een trouwfeest geweest en ken er ook niemand die er al geweest zijn, dus daar kan ik niet veel van vertellen. We hebben er wel 5 jaar geleden een koude maaltijd georganiseerd voor de begrafenis van mijn moeder. Dit was zeker in orde en ik kan mij niet echt iets herinneren dat niet ok was. Misschien dat mijn papa er wat meer van weet. Ik zal het hem misschien eens vragen en als ik iets meer weet, laat ik zeker nog van mij horen. Groetjes en veel succes ! Katleen
|
|
Ruth
|
30-3-2007 14:53:59
Dag Saartje,
Wij trouwen in mei in Pauwkenshof en zijn dus heel enthousiast! Ik weet niet of je er al geweest bent, maar de zalen en de omgeving zijn heel mooi (stijlvol én gezellig tegelijk). Bovendien werd de zaak onlangs vernieuwd en is wat vergroot, het resultaat is prachtig. Het eten is er heel lekker (waren er reeds op communiefeest), de uitbaters vriendelijk en behulpzaam. Je hoort idd niet veel over trouwers daar, wie weet een geheimtip? Je kan in elk geval niks misdoen door daar te vieren. Ik zou in elk geval eens een kijkje gaan nemen.
groetjes,
|
|
sabine
|
26-3-2008 15:42:28
Hey saartje normaal was ons eerste idee ook pauwkeshof maar wij vonden de gerechten daar iets te klassiek we hebben via via een zaal in zwalm gevonden met de echte wereldkeuken heel mooie zaal twee toffe gasten en een heerlijke sfeer, ik zou zegge ga eens kijken Hun site is www koriander-kaneel.com is maar een 15min rijden van Gent
gr Sylvie
|
|
Bart
22-3-2008
|
19-4-2008 12:27:03
Wij zijn in 2008 getrouwd en ons avondfeest is doorgegaan in Pauwkenshof. De uitbaters zij heel professioneel en staan borg voor een goede organisatie van het feest. Om maar een voorbeeld te geven: we hadden een ander voorgerecht besteld voor mijn oma, toen het voorgerecht werd opgediend moesten waren de obers al ingelicht waar mijn oma aan tafel zat. Het zit hem soms in kleine dingen.
Zowel aperitief (wij hadden een schuimwijn genomen ipv champage en deze was echt eerste keuze!), voorgerecht en hoofdgerecht waren ongelooflijk verzorgd en zeer smaakvol. Ik hoorde bij onze gasten niemand klagen Het dessertenbuffet was stijlvol gepresenteerd.
Ook tijdens het dansfeest moest je niet naar de bar om drank te halen, de bediening liet niet op zich wachten.
Algemene conclusie: ik kan enkel de uitbaters hartelijk bedanken, we hebben fantastische herinneringen aan ons avondfeest! Superlatieven tekort!
|
|
sabine
|
21-4-2008 10:58:18
Wij hebben ons feest in Pauwkenshof gehad vorige week. We hebben veel leuke reakties gehad over de lokatie. Tis stijlvol, geen kitch, landelijk en zeer gezellig. Het eten is super lekker, mooi gepresenteerd en voldoende hoeveelheid. De bediening top,iedereen is daar zo vriendelijk en gedienstig. Erik en Sabine de eigenaars zijn zeer professioneel en je bent er geen nummer. Een volgende feest is zeker terug in Pauwkenshof al onze genodigden waren ook in de wolken. Heb van niemand iets negatief gehoord ook niet achteraf. Grote klasse en je geld waard.
|
|
ruth
19-11-2011
|
25-4-2008 19:20:03
Hallo mijn naam is ruth, Wij waren reeds al meerdere malen te gast in het pauwkenshof. Zelf trouwen wij er ook binnenkort,het eten is mooi geserveerd en heel lekker. De fijne keuken en goede bediening overhaalde ons! als je in het pauwkenshof trouwt dan kan het niet meer stuk het is zeker een aanrader
|
|
Bert
|
6-5-2008 12:19:08
hey, 2 weken geleden getrouwd in pauwkenshof en ook heel tevreden ! de menu was zeker niet klassiek (knolseldersoep met Hoegaarden was echt super!!) en je hebt genoeg keuze ! ook de dessertenbuffet was het mooiste en uitgebreidste dat ik ooit ben tegengekomen ! veel complimenten over de zaal, over Sabine, die alles goed regelde,... kortom zeker een aanrader, en de beste prijs-kwaliteit in het Gentse, daar ben ik zeker van ! De stijl van de zaal is heel mooi, niet overdreven ingericht, en de binnentuin is mooi verlicht (kan je van binnenuit zien)
Nicolas
|
|
piet
|
5-3-2010 12:09:41
Ik heb onlangs mijn verjaardagsfeestje georganiseerd in het Pauwkenshof, en mijn verwachtingen werden absoluut en allemaal ingelost: prachtig kader, verzorgde bediening, mét de glimlach, en o zo lekker eten!
Resultaat: alléén maar complimenten van de genodigden, en dat doet je zelf eigenlijk nog lang nagenieten!
Bedankt aan de hele crew voor de goede en professionele verzorging!
Jan
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|