TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
petra
|
30-3-2007 12:40:42
PS ik ben van west-vlaanderen, regio Kortijk
groetjes P
|
|
Tine
14-7-2007
|
30-3-2007 12:56:21
Hoi Petra, het is effectief zo dat je in bruidskledij maar één collectie per jaar hebt, en in de suitekledij heb je er twee, nl zomer en winter. De bruidscollecties voor het volgende jaar (in 2008 dus) komen vanaf oktober-november 2007 in de bruidswinkels toe. Dan is de suitecollectie nog die van de winter natuurlijk. De suitecollectie van de zomer (ook 2008 dan) zal dan vanaf februari 2008 in de winkels zijn. Ikzelf ben op 16 november naar La Sposa in Roeselare geweest, heel goed meegevallen en dus meteen mn kleedje gekozen. We zijn dan met de suite op 7 maart gaan kijken, als de zomercollectie helemaal binnen was. suitekledij is wellicht een beetje minder duur dan bruidskledij, maar vanaf 1000 euro heb je toch al een bruidsjurk. Merken als Linea Raffaelli en OniOnik vallen vrij goed mee in prijs. In Brugge heb je de concept store van Linea, in de Smedenstraat, misschien kan je daar eens gaan kijken. Als je in Brugge ben kan je ook eens naar de Bruidsschat gaan zien, dat is een winkel in tweedehands en nieuwe bruids- en suitekledij, met kleedjes die één, of zelfs niet gedragen zijn, wegens zwangerschap of annulatie huwelijk....natuurlijk is dat alles ad helft vd prijs, misschien wel interessant dus. Ga maar eens zien op de site, www.debruidsschat.be Succes ermee en laat je niet te gek maken, je hebt nog tijd te over!!! Tine 140707 www.14juli.bruiloftsite.nl
|
|
Jessika
27-7-2007
|
30-3-2007 13:43:43
Hei Petra,
mijn trouwkleedje komt van Robel in Roeselare maar wat de suitkledij bertreft: mijn zus heeft er daar gepast gaande van 300€ tot 1500€, je ziet dat er heel wat verschil in kan zitten.
We zijn voor de suite ook nog geweest naar bruidskledij Steven in torhout, daar had je ook verschillende prijzen omdat je alles kon combineren en je outit kon laten maken in de stof, kleur,... die je wou.
Waar ze ook erg vriendelijk zijn, dat is in Scarpelini Oostende (daar hebben mijn zus en mijn mama hun suite gekocht) maar dit is wel wat duurder geworden.
Kijk eens op je gemakje rond (nog tijd genoeg hoor) en je zal wel iets vinden!
Jessika 27/07/07
|
|
Marita
|
3-4-2007 22:23:50
Hallo Petra, bij Het Bruidsparadijs in Kapellen (www.bruidsparadijs.be ) vind je reeds bruidsjurken vanaf 400 à 500 euro. Misschien dat je hierdoor de afstand wel de moeite waard vindt hé! Je vindt er àlles wat je voor je huwelijk nodig hebt, gaande van bruidsjurken en trouwkostuums tot huwelijkskaarsen, gastenboeken, bedankjes, bruidssuikers, ceremoniebussen en -wagens, enz. enz. Je vindt er alles op één adres ... en alles in een zeer grote keuze. Dus zeker de verplaatsing waard! Momenteel zijn ze bezig om de afdeling bruidsjurken, trouwkostuums en suite nog te vergroten. Dus ga er na de zomer zeker eens een kijkje nemen voor de nieuwe collecties! Nog veel succes! Marita
|
|
sadia
7-7-2007
|
15-7-2007 16:13:31
Hoi Petra,
Misschien is dit een optie voor je? Ik verkoop een prachtig trouwkleed Linea Raffaeli uit de nieuwe collectie 2007, maat 40 in ivoorkleur. Dit trouwkleed kan je terugvinden op de startpagina van de website van Linea Raffaeli en (website Linea Raffaeli --> bridal collection --> eerste lijn, eerste en tweede foto aan de linkerzijde).
Verdere omschrijving: korte, zeer gemakkelijke sleep (volgt je overal), halterkraag met roosjes (zeer gemakkelijk, bandjes moet je nogal eens opnieuw op je schouders leggen, dit blijft gewoon goed zitten), voorzijde tulle onderaan, voorzijde taillehoogte roos. Ik had bij het kleed ook een bijpassende stola (ook in ivoorkleur). Ik heb van iedereen complimenten gekregen dat het een schitterend kleed was, wat ik trouwens ook vind, maar heb geen plaats in mijn kleerkast om het te hangen.
Nieuwprijs 1169 euro (kleed) + 60 euro (stola). Ik zou er graag nog 700 euro voor hebben.
Het kleed is naar de droogkuis gebracht en is in perfecte staat.
Als je interesse zou hebben, mag je me steeds terugmailen, Groetjes, Sadia
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|