Terug naar overzicht
Hoi Ik heb deze ook gekocht (de slip) en de korset met steentjes. vanwaar ben je? Ik heb me ook zot gezocht en heb het dan maar dadelijk in de 2 kleuren die verkrijgbaar zijn hier gekocht (rose en ivoor)Ik heb mijne gevonden in Genk bij bruidsmode Lieben.Groetjes El07/07/07
Hey,Ook ik ben hier naar op zoek. Maar ben van regio Lier bij Antwerpen dus Genk is eigenlijk beetje ver. Elke, mag ik je vragen wat jij voor zo'n heel ensembleke hebt betaald?MerciDebby22/06/07
hey eviik ben dit toevallig tegen gekomen met te googlen. op www.bruidsstudio.nl hebben ze deze ook in 2 kleuren tot maat L maar er staat geen prijs bij
HalloIk ben ook in verschillende winkels gaan vragen of ze deze hadden en de prijs natuurlijk. In 1 winkel vroegen ze ongeveer 50 € per slip en 160 vr de korset met steentjes. Omdat ik de korset niet onder mijn kled kon dragen vond ik dit nogal duur. Ik ben uiteindelijk terug gegaan naar lieben (vond deze verkoper aardiger) ze moest t wel bestellen en ik heb nu per slip 22 en voor de korset 56€ betaald (ja nu moest ik geen 2 maal nadenken!!!)Op de site van bjem zelf heb je wel meer kleuren (oa blauw) en teksten die verkrijgbaar zijn maar blijkbaar niet hier in Belgie. Ik hoop dat jullie het vinden bij jullie in de buurt want het i echt wel mooi.Veel geluk met jullie zoektocht..GroetjesEl07/07/07
o ja ik heb deze vraag ookal eerder gesteld hier op t forum misschien staat daar nog meer info...Groetjes El
Hey, Alvast bedankt voor al de reactie op mijn vraagje! Ik heb een mailtje gestuurd naar de bruidsstudio, misschien dat ze dat dan kunnen opsturen ofzo. Spijtig dat ze hier zo bijna niet vindbaar zijn! Is zo schoon om te dragen!GroetjesEvi
Hallo Evi,bij Het Bruidsparadijs in Kapellen (www.bruidsparadijs.be ) kan je dit ensemble ook bekomen. Misschien kan je daar eens gaan kijken?Nog veel succes!Marita
Hey, Ik heb hem gevonden! Het bruidsparadijs heeft idd deze string. En het is nog gemakkelijk ook ! Ze sturen hem op met de post! Bedankt voor de tipsGroetjesEvi
Hey Evi,Hoeveel heb je hiervoor betaald bij het bruidsparadijs als ik vragen mag?groetjes van je naamgenootjeEvi
hey Evi, Ze moeten de prijs nog doorsturen. Ik zal het u dan ook doorgeven hier. GroetjesEvi