Terug naar overzicht
dag Evi Ik heb er zo gezien bij JPC Collection op de Jan Van Rijswijcklaan in Antwerpen.ik dacht ze me ook te kopen want was ook al lang op zoek , maar ik wist toen de kleur van mijn lingerie nog niet ..succes ermee!groetjesChristel
oei, ikke weerdat waren wel "plakkousen"k weet nu wel niet of je daar sjaretellen kan bij aandoen...?Christel
Hallo Evi ,Ik denk dat je deze gewoon kan kopen bij Veritas .Groetjes Chantal
Ik heb zo'n kousen gekocht bij Le Chapeau. ik heb stay-ups maar je kan ook hold-ups voor met jarretellen te dragen, kopen.
Hey,ik heb de mijne ook bij Le Chapeau gekocht, maar ze moesten wel besteld worden. Het waren stay-ups, maar ik heb die met jarretellen gedragen. Heel mooi en geen sprake van afzakken.Groetjes,Lieve
hey Caroline en Lieve,Wat hebben jullie betaald voor die kousen bij Le Chapeau?groetjesevi
Hoi Evi,Ik heb mijn kleed gekocht bij E&R in Beverlo en heb daar meteen ook alle accesoires gekocht. Zij hebben zulke kousen. Echt mooie hoor. Ik ben ook van de prov. Antwerpen, maar via de autostrade ben je er zo!Veel succes ermee,Nathalie
hey Nathalie,Bedankt voor je tip.Hebben die misschien een website?Of kan je mij het adres geven?Beverlo in welke provincie ligt dat en kun je me een kleine routebeschrijving geven, welke autostrade in welke richting te volgen?groetjesevi
Hey,Van het merk Poirier kan je die ook vinden.Inderdaad, in de meeste winkels zeggen ze dat dat niet bestaat.Van die "plakkousen" of stay-ups kan je ook met jarretellen dragen.Groetjes, Sissi
hoi Evi,Ik denk dat ik zo'n 24 euro betaald heb. Ik ben nadien ook nog eens gaan zien in de INNO waar ze ook poirier hebben (maar niet die dubbelkleurige) en daar waren ze duurder.Groetjes en veel succes met de zoektocht
Ik heb deze gekocht bij couture Paule in Bree. Dit waren stay-up kousen.
Hoi Evi,Ik heb voor jou even nagekeken en bij E&R kosten ze 14 eur! (dit is trouwens de winkel van Nicky Vankets, mocht je dit meer bekend in de oren klinken. Het adres: Beverlo dorp 4-14, 3581 Beverlo (tel: 011/40.17.97). De website: www.erwedding.be . Je rijdt ernaartoe over de E313 en neemt de afslag Beverlo/Tessenderlo Industrie. Is pal in het centrum van Beverlo. Kan je niet naast hoor! Veel succes ermee en hou me op de hoogte of je'r gevonden hebt.Vele groetjes,Nathalie
Hey, Bij Le Chapeau heb ik inderdaad € 24 betaald. Viel wel mee vond ik en ze waren echt héél mooi.Groetjes,Lieve
Hallo Evi,bij Het Bruidsparadijs in Kapellen (www.bruidsparadijs.be ) hebben we zulke kousen gehad. Of ze nog steeds in voorraad zijn, moet ik even navragen. Misschien dat je zelf even een mailtje kan sturen naar info@bruidsparadijs.be, dan gaan ze je zeker een antwoordje geven!Nog veel succes!Marita
De vleeskleurige met ivoren rand (stay up) zijn ook te koop voor 24 euro in Couture Robel, Oosstraat, Roeselare. Groeten,Lobke.