Terug naar overzicht
Hi Véronique,Misschien moet je eens bij Van Gastel informeren. In de Brasschaatsefilm zie ik ook altijd reclame van een plantencenter Sinjoor, ik denk dat zij in Maria ter Heide zitten.Wij gaan ook rozenblaadjes gebruiken aan de kerk, mijn oma heeft heel veel rozenstruiken in de tuin staan en zij gaat ze drogen.Misschien iemand in de familie of vriendenkring die je kan helpen?Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
hey,je moet eens op ebay kijken, trefwoord huwelijk, rozenblaadjes. Ik kwam daar toevallig bij uit toen ik op ebay aan het neuzen was. Je kan daar 150 rozenblaadjes kopen voor 1.5o euro, het zijn wel verse geloof ik, ze worden dan op gewenste dag geleverd. Als je het niet moest vinden, laat je het maar weten, dan zoek ik het adres, heb dat normaal wel ergens.xxxvalerie
Hallo, Je kan die gewoon bij de bloemist gaan halen. Dit is echt niet duur. Je moet wel kijken of dat mag bij jullie in de parochie, want sommige parochies hebben nog niet graag dat je met rijst gooit.Groetjes
Hallo Veronique,stap eens binnen bij Het Bruidsparadijs in Kapellen, Antwerpsesteenweg 280-282(www.bruidsparadijs.be ). Daar vind je gevriesdroogde rozenblaadjes in grote of kleine verpakkingen. Ook papieren hartjes om te strooien kan je er vinden!Nog veel succes!Marita