Terug naar overzicht
Hey,Ik vind dat Sensodyne Whitening op termijn echt een witter effect geeft als je consequent en lang genoeg (minimaal 2 minuten lang per beurt) poetst.Bleekmiddeltjes die zo te koop zijn, zijn volgens mij echt niet goed voor het glazuur...In ieder geval veel succes!
Hallo,Ik heb mijn tanden laten bleachen bij de tandarts, nu bijna 2 jaar later zijn ze nog altijd mooi wit. In totaal heeft het mij toch iets meer dan 400 euro gekost. Ik ben nog altijd zeer blij dat ik het gedaan heb.Foto's kan je zien op onze website www.kenny-evi.com
hoi ik heb ook mijn tanden laten bleachen bij de tandartsen dat is perfect en blijven mooi wit.groetjes
Hoi,is er al iemand die ervaring heeft met home bleaching?Dit is een behandeling die je tandarts opvolgt. Je krijgt een op maat genaakte mal van je tanden en een produkt om er in te gieten en dat moet je dan 's avonds gedurende een aantal dagen laten inwerken. Volgens onze tandarts is het iets goedkoper dan het bleachen bij hemzelf, maar ik vond het toch nog redelijk duur (300 euro). Voordeel is wel dat als je het later nog eens wil herhalen, dat het dan goedkoper is omdat die mal dan niet meer gemaakt moet worden.Ik twijfel nog omdat ik het allemaal nogal duur vind.Groetjes!
Hey,ik heb de beide al gedaan: homebleaching met een mal en producten van de tandarts én bleaching bij de tandarts zelf. Van beide behandelingen ben ik erg tevreden. Het heeft allebei zijn voor- en nadelen, maar uiteindelijk is het resultaat hetzelfde. Groetjes,Lieve
Hey,ik heb vorige week een laagje op mijn tanden laten zetten. Dit omdat mijn bovenste tanden verkleurd waren door de vullingen en dan maakt bleaching het alleen maar erger. Hier moet je dus wel mee oppassen, ben zeer tevreden van het resultaat want nu zijn ze ook terug mooi recht. Het kostte 200 € voor 8 tanden na tussenkomst van de ziekenkas.Kristien16.06.07
Bedankt voor jullie reactie, ik zal eens langs gaan bij mijn tandarts en eens horen over die bleaching.Groetjes,Vân en Michel07/07/07