Terug naar overzicht
Idd Bieke ik breek er ook mijn hoofd over...wij gaan alleszins geen cadeau geven aan de getuigen,ik heb al van veel mensen gehoord dat dat niet speciaal nodig is, dat die dat al sowieso niet echt verwachten omdat het al een hele eer is dat zij de getuigen mogen zijn.Enfin, ik weet dat onze fotograaf op het einde van het avondfeest terug komt met kleine bedankingsfoto's en 1 grote foto voor ons. Ik denk dat ik ga vragen dat hij er zo'n 3 grote maakt, 2 inkadert en dat we dat dan als geschenk geven aan onze ouders.Ik weet anders ook begot niet wat geven... gastronomisch diner hebben ze al de week erna gratis van de feestzaal (omdat zij betalen), weekendje weg (gaat ook niet omdat de ouders van mijn vriend zelden op vakantie gaan).. blijft er niet veel over :-)
Hoi,Wij hebben aan onze ouders een fotoboekje gegeven op onze trouwdag zelf. Dit is een boekje dat we gekocht hebben in AVA (van geschept papier) en hierin hebben we foto's geplakt van ons. Van vroeger tot nu. Ook hebben we hierin teksten geschreven t.o.v. hun. Ook de tekst die we in de mis hebben voorgelezen. Dit hebben we gedaan om toch iets op de dag zelf te kunnen geven. Nu mogen ze een foto kiezen die ze dan als vergroting krijgen met een kader. Dit hebben we gedaan omdat we de foto's niet de avond zelf al konden krijgen. We hadden nl. een fotograaf die dit na haar uren deed.Groetjes Ann (reeds 7 dagen getrouwd!)
een vriendin van mij gaf gewoon bloemen en een fles champagne (vrouw/man). Maar de speech erbij was wel mooi voor de ouders en getuigen er achter mochten gaan naar voor.
Hey,wij hebben een fotodoosje aan de ouders gegeven en daar waren ze ontzettend blij mee, omdat ze dat dan al meteen op hun eerste werkdag na het huwelijk overal konden gaan tonen. Onze fotograaf kende dat niet, maar heeft zich geïnformeerd en zo is het toch gelukt.Groetjes,Lieve
he bieke,we hebben er ook heel lang over nagedacht, en we hebben toen besloten om aan de getuigen een cadeaubon te geven van het shoppingcenter, en voor de ouders hebben we een digitale camera gegeven waarop de foto's nu staan die de fotograaf getrokken heeft, en hier waren ze enorm blij mee, en ze kunnen later er nog andere foto's op zetten.groetjes,peggy 13/10/2006