Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders bv. fotodoosje en andere ideetjes

31-3-2007 11:57:37
wij zoeken nog een cadeau voor onze ouders. Dachten al aan een fotodoosje met al enkele foto's van onze dag in, maar WAAR kan je zoiets vinden?
Het onderwerp is hier al vaak aan bod gekomen, maar er komt steeds weinig reactie op. Weet niemand dan goed wat te geven? Wij zitten in elk geval al ons hoofd te breken, want binnen 48 dagen is t zover en we hebben voor de getuigen ook nog niks!
ideekes zijn dus meer dan welkom

groetjes
en mercikes
Bieke
180507

bieke
18-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 369

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik31-3-2007 13:17:40

Idd Bieke ik breek er ook mijn hoofd over...

wij gaan alleszins geen cadeau geven aan de getuigen,ik heb al van veel mensen gehoord dat dat niet speciaal nodig is, dat die dat al sowieso niet echt verwachten omdat het al een hele eer is dat zij de getuigen mogen zijn.

Enfin, ik weet dat onze fotograaf op het einde van het avondfeest terug komt met kleine bedankingsfoto's en 1 grote foto voor ons. Ik denk dat ik ga vragen dat hij er zo'n 3 grote maakt, 2 inkadert en dat we dat dan als geschenk geven aan onze ouders.

Ik weet anders ook begot niet wat geven... gastronomisch diner hebben ze al de week erna gratis van de feestzaal (omdat zij betalen), weekendje weg (gaat ook niet omdat de ouders van mijn vriend zelden op vakantie gaan).. blijft er niet veel over :-)

ann
24-3-2007
 Meld misbruik31-3-2007 19:43:32

Hoi,

Wij hebben aan onze ouders een fotoboekje gegeven op onze trouwdag zelf. Dit is een boekje dat we gekocht hebben in AVA (van geschept papier) en hierin hebben we foto's geplakt van ons. Van vroeger tot nu. Ook hebben we hierin teksten geschreven t.o.v. hun. Ook de tekst die we in de mis hebben voorgelezen. Dit hebben we gedaan om toch iets op de dag zelf te kunnen geven. Nu mogen ze een foto kiezen die ze dan als vergroting krijgen met een kader. Dit hebben we gedaan omdat we de foto's niet de avond zelf al konden krijgen. We hadden nl. een fotograaf die dit na haar uren deed.

Groetjes Ann (reeds 7 dagen getrouwd!)

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik1-4-2007 13:45:37

een vriendin van mij gaf gewoon bloemen en een fles champagne (vrouw/man). Maar de speech erbij was wel mooi voor de ouders en getuigen er achter mochten gaan naar voor.

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik1-4-2007 16:08:00

Hey,

wij hebben een fotodoosje aan de ouders gegeven en daar waren ze ontzettend blij mee, omdat ze dat dan al meteen op hun eerste werkdag na het huwelijk overal konden gaan tonen. Onze fotograaf kende dat niet, maar heeft zich geïnformeerd en zo is het toch gelukt.

Groetjes,
Lieve

peggy
13-10-2006
 Meld misbruik2-4-2007 22:10:33

he bieke,

we hebben er ook heel lang over nagedacht, en we hebben toen besloten om aan de getuigen een cadeaubon te geven van het shoppingcenter, en voor de ouders hebben we een digitale camera gegeven waarop de foto's nu staan die de fotograaf getrokken heeft, en hier waren ze enorm blij mee, en ze kunnen later er nog andere foto's op zetten.

groetjes,
peggy 13/10/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...