Terug naar overzicht
Hoi Marisa,Wij kiezen voor Paul De Leeuw met Ik heb je lief.Tekst heel toepasselijk en eens iets anders heGroetjes Debby22/06/07
hallo,wij kiezen voor shania twain met you're still the one.groetjes debbie 10-08-07
Hey Marissa, Wij hebben gekozen voor (before you) Go to sleep van Roxette, mooie tekst en met veel betekenis voor ons.Groetjes, Cat
halloWij hebben gekozen voor Queen - These are the days of our livesVoor ons zijn er herinneringen aan vastgebonden en het is zowiezo al heel toepasselijkGroetjesInge02-06-2007
Hallo,Wij kiezen voor You Are van Dolly Parton. Ook eens iets anders.Groetjes,Mieke
Ook wij kiezen voor Shania Twain met "you're still the one". Groetjes Jona (18/08/07)
Hallo,Bij ons wordt het "Parce que c'est toi" van Axelle Red. Een heel mooie toepasselijke tekst vind ik.Groetjes,Chantal01.09.07
hoi,Wij hebben One word van Anouk gekozen omdat dit een nummer is waar een speciale herinnering aan vast hangt voor onsvele groetjes els30/06/2007
Wij hebben Demasiado Corazón van Mink Deville. En snelle salsa.Groetjes
wij nemen eros ramazotti en anastacia met i belong to you
Ons liedje is "Lopen op het water" van Marco Borsato en Sita. Het liedje heeft ook een speciale betekenis voor ons en de tekst is heel passend.Een vriendin van mij had ook "She" als openingsdans maar dan in de versie van Charles Aznavour, was écht een kippenvelmoment.Geniet van jullie openingsdans én de rest van de dag natuurlijk hé!groetjes, Ilse (18.08.2007)
Ik heb je lief van Stef Bos
Wij hebben het nummer: never knew like this before van stephanie mills genomen. Groetjes Linda