Terug naar overzicht
Ik heb nog nooit een aankondiging gekregen waar een tegenadres op stond... ik ben dat dus ook niet van plan om te doen... en bovendien, de postbode kan de enveloppe altijd opendoen en ik veronderstel dat op de kaart zelf wel een adres zal staan?
Hey Mieke,Wij gaan dat normaal niet doen hoor. ik vertrouw gewoon een beetje op de post en sowieso ben ik van plan om de mensen die niet reageren (of te laat) toch persoonlijk op te bellen.Ik denk ook (maar ben dit helemaal niet zeker hoor) dat het volgens de etiquette niet moet/mag...groetjes,Jessika
Ik heb anders al wel uitnodigingen gezien waar een adres van de afzender opstond. Maar het is zoals je zegt, normaal gezien staat dat adres al op de uitnodiging zelf ook, en 150 enveloppen schrijven is veel werk!
Hey,Ook al is het veel werk, ik denk wel dat wij een adres erbij gaan zetten.Toch hebben wij zelf al veel enveloppen zonder adressen gekregen.Groetjes, Sissi
wij hebben dat niet gedaan. En zoals Mieke zegt, wij bellen zelf ook iedereen op waar we niks van gehoord hebben dus.zou t niet doen.groetjesBieke
Hallo, Wij zijn ondertussen al getrouwd en ik kan je echt aanraden om jullie adres op de enveloppe te zetten. Wij deden dat niet en sommige zijn niet toegekomen. De post opende ze wel en we kregen ze zo terug omdat ons adres natuurlijk op de uitnodiging stond. We konden die mensen dan opbellen en zo toch aan hun juiste adres geraken. Al je ze niet wil schrijven, kan je misschien een stempel gaan kopen of een laten maken. Ik heb dit al gezien bij vrienden van ons en dat stak niet af dat er een stempel op stond. En zo spaar je jezelf toch heel wat werk uit. Groetjes, Mieke