Terug naar overzicht
Hallo,ik wil jullie toch even een dikke proficiat wensen en ik hoop dat onze dag even vlekkeloos verloopt als die van jullie.Nogmaals proficiat en geniet van elkaar.Groetjes chantal14-07-07
hey Ann, als ik dat lees, begint het weeral harder te kriebelen. Bij ons komt het ook dichter bij: 180507. Een hele dikke proficiat met jullie huwelijk en met de vlekkenloze organisatie! Wij doen het ook zonder ceremoniemeester. Had jij een draaiboek of zo opgesteld om alles te regelen?Hoop dat bij ons ook alles goed gaat en als er een foutje tussen sluipt, ja dan is dat maar spontaniteit zeker hè.Veel plezier op jullie roze wolkjes nog!groetjesBieke180507
Hallo Ann,Proficiat met jullie huwelijk!!!Wij zijn ook vorige week zaterdag getrouwd, maar dan enkel voor de wet. We hebben ook al wel een klein feestje gegeven voor de mensen van de suite.Op 16juni trouwen we voor de kerk en houden we ons feest.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
En ze leefden nog lang en gelukkig...Ann meid, ik ben blij voor u dat alles zo goed gelopen is, ik hoop dat het bij ons ook zo zal verlopen. Maar dat kom je zelf maar checken...x