Terug naar overzicht
Volgens mij is dat een redelijke prijs. Wij willen ook 100 boekjes laten drukken.
hey,Wij waren eerst ook van plan om ze te laten afdrukken. Als ik jou was zou ik eens in een kopiecenter gaan informeren. Dat wilden wij eerst doen en dat kwam op 0,04 cent per kopie. Dus ik denk dat dat dan wel een pak goedkoper nog is. We weten ook niet goed hoeveel boekjes we moeten kopiëren (gaan het nu zelf doen): twijfelen nog tussen 100 en 150. Echt geen idee!groetjesBieke180507
Hallo,wij gaan zelf onze misboekjes maken. Ik twijfel nog tussen zelf afdrukken of in een kopiecenter. Wij gebruiken geen drukker.Het aantal dat we er gaan maken weet ik nog niet, ik denk ook tussen de 100 - 150.Groetjes,Isabel110807
Hallo, wij gaan ze ook gewoon laten copiëren... is goedkoper dan drukken vermoed ik. Hoeveel weet ik nog niet... ik moet nog eens bekijken wie er allemaal komt en wie er waarschijnlijk naar de mis zal komen. wij versturen zo'n 150 uitnodigingen...
Hey,Wij maken onze misboekjes ook zelf. Ik druk ze af op mijn werk, waar ik dat voor een vriendenprijsje kan doen ;-) Wij voorzien 80 misboekjes.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Heb mijn kaftjes zelf gemaakt. De binnenkant ga ik laten kopiëren. Lijkt me goedkoper en eenvoudiger dan printen.Ga er 60 a 80 maken. Nog even afwachten wie er zoal komt!