Terug naar overzicht
Ik heb ook een leuk ideetje gezien.Nl ferrero roche'kes en daarin stak dan een ijzedraadje in een vormpje gevouwen en daar de kaartjes aan.Mooi om te zien.Ik kan je een foto'tje doorsturen als je wilWendy
Hey Wendy,leuk idee. Kun je mij dit eens doorsturen? ellen.vandenberghe@gmail.comThanks en groetjesEllen01/09/2007
Hallo Wendy,Dat lijkt me inderdaad een tof idee. Zou je de foto naar mij ook eens willen doorsturen neledesaeger@hotmail.com??Alvast bedanktGroetjesNele
merci, voor de reactie wendy. Zend de foto maar door, het lijkt me al een tof idee. flufke39@hotmail.com
hey wendy, zou je het naar mij ook kunnen sturen: de_grave_sofie@hotmail.comgroetjes, en bedankt
hey wendy,Wil je dat naar mij ook eens doorsturen aub?Ik ben best wel nieuwsgierig om te zien hoe dat eruit ziet.evivanleuven3@telenet.beMercikesevi
zou je dat idee van de ferroro rochers ook naar mij kunnen doorsturen?Mijn adres is:l_rousseau@yahoo.comalvast bedanktlotte
Kan je mij ook een voorbeeldje toesturen?sohanssens@yahoo.combedankt!!!!!
Eerst en vooral bedankt wendy voor het idee! Best mensen. De foto wordt blijkbaar niet doorverzonden dus gelieve niet iedere keer email adressen na te laten! Zijn er in de plaats nog mensen met ideeën want dat is eigenlijk het belangrijkste dat ik nu nodig heb. Groeten Marjolijn