Terug naar overzicht
Hey hey,Ik ben beertjes gaan kopen in ava papierwaren, met doosjes erbij. Daar zat een kaartje in met de boodschap dat we gingen trouwen. Daarbij staken ook een aantal suikerbonen (om iedereen te misleiden...).We gingen op een avond op bezoek bij mijn papa en gaven hem het mooi ingepakte beertje met zijn doosje... Mijn pa denken dat we zwanger waren...Toen mijn grootouders 50 jaar gehuwd waren hebben we hen net voor het dessertbuffet ook zo een beertje gegeven. De hele familie zat erbij aan tafel. Iedereen weer denken dat ik zwanger was... En toen oma het nieuws voorlas, begon de helft de blèten van geluk... Ik ben namelijk het eerste kleinkind dat gaat trouwen...Leuk om te vertellen!Natascha
Hallo Ilse,je kan eens kijken op de website van Het Bruidsparadijs (www.bruidsparadijs.be ). Hier kan je bij de "Dankgeschenken" voorbeeldjes vinden. Ik denk b.v. aan de wijnfles met twee schenkteuten. Op het etiket kan dan b.v. staan "...., wil jij mijn getuige zijn?" Wedden dat ze hier geen "nee" op kunnen zeggen? Uiteraard kan dat ook op andere zaken hé! Mogelijkheden genoeg! Eventueel moet je maar eens binnenspringen, dan bekijken we het samen eens.Nog veel succes!Marita