Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cameraatjes tafel

2-4-2007 9:27:15
Hallo

Op site http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=205...
kwam ik voorbeelden tegen van teksten rondom de wegwerpfototoestellen. Hoe doen jullie die tekst rondom? Of kan je dit ergens bestellen?

Alvast bedankt

sandy
24-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 881

veronique
30-6-2007
 Meld misbruik2-4-2007 9:44:33

Hallo,

Dit is inderdaad super tof maar helaas weet ik ook niet waar deze verkrijgbaar zijn. Als je het toch te weten komt kan je het dan op deze forum zetten. Veel succes ermee

groetjes vero
30/06/07

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik2-4-2007 10:01:36

Hallo,

Ik ga de wegwerptoestelletjes in een zakje steken die ik zelf ga maken. Er staat een leuk tekstje op en dit komt dan op elke tafel.

Als jullie een voorbeeldje willen, dan stuur ik het wel eens door. Je kan hier je emailadres zetten ofwel stuur je een mailtje naar chantal.huys@belgacom.net

Groetjes,
Chantal
01.09.07

g & t
5-5-2007
 Meld misbruik2-4-2007 10:57:27

Die kan je zelf maken: gewoon het kartonnetje van rond zo'n fototoestelletje halen, inscannen om een malletje te krijgen, en dan zelf met photoshop of iets dergelijks (kan in principe ook gewoon met word) je tekst en prentjes erop zetten. Netjes uitknippen en vastplakken en voilà! Is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk... Als het wegwerptoestellen zijn zonder kartonnetje is het iets ingewikkelder, dan moet je zelf nog een hoesje maken: goed afmeten en eerst proberen met gewoon papier, en dan dezelfde werkwijze. Of inderdaad: gewoon met stickertjes of in een zakje steken, werkt ook perfect!
Heb wel al eens een firma gezien die zo'n hoesjes maakte, maar weet de naam niet meer, weet alleen nog dat het vreselijk duur was...

sandy
24-8-2007
 Meld misbruik2-4-2007 11:56:11

Hallo

Ok, allemaal bedankt!

Veroniek

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...