Terug naar overzicht
hallo,Bij mij wordt eerst het haar gedaan en daarna de make-up. Wij trouwen ook op 30/06/07.groetjes vero
Hallo, ik laat mijn make-up doen door de visagiste van Pompidou in Gent (www.pompidou.be )... ze heeft mij opgemaakt op de trouwbeurs in Gent en het was echt heel mooi, heel naturel!Groetjes
Hallo,ik ga eerst naar de kapper om mijn haar te laten doen en daarna naar de visagiste. Groetjes,Isabel110807
Volgorde net hetzelfde als hieronder haar en dan make up, bij mij komt nathalie (www.kapsteraanhuis.be )groetjes04augustus
Hi Els,Bij mij ook eerst kapper en daarna visagiste.Groetjes,Véro16/6/2007
Hey,ik heb eerst mijn fond-de-teint laten doen, ben naar de kapper geweest (werkt enkel als je je haar niet meer moet wassen) en nadien de afwerking van de make-up. Want als je nogal los opgestoken haar hebt, is het moeilijk om nadien nog goed je fdt te laten leggen... Het hangt er dus eigenlijk vanaf wat er met je haar moet gebeuren. Als het enkel opsteken is, kan het ook na de make-up.Lieve
Oh ja, de visagiste die mijn make-up heeft gedaan heet Delphine (GSM: 0475/74 80 38). Ze is van Waregem maar komt ook naar Gent...Groetjes,Lieve
Hallo, eerst kapper dan visagie.Als je een home-party heeft van Myléne krijg je de avond zelf al een gratis proef make-up voor je huwelijk + de dag van het huwelijk zelf bij je thuis gratis bruids make-up!Ik heb al klanten doorgestuurd en die waren heel tevreden. Het was zeer mooi!Als je geïnteresseerd bent zal ik u het nummer geven van een zeer goede en lieve demonstratrice uit Lochristi.Manuela Beyens