Terug naar overzicht
Dag Virginie,Ik heb m'n suitekleedje daar gehaald en de service was uitstekend. Zelf ben ik een normale maat maar bij mijn pasbeurten waren er dames met een maatje meer aan het passen voor een trouwjurk... De juiste maatjes hebben ze daar wel niet hangen, maar ze creërden wel een beeld door alles goed naar achter te trekken...En de service is er vriendelijk hoor. Je krijgt zelfs iets om te drinken (als 't ni te druk is en ze 't vergeten vragen :-p)Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hey Virginie,Ik heb mijn trouwkleed ook bij Primma Donna besteld en tot nu toe ben ik heel tevreden over hun service. Bij het passen waren ze steeds heel eerlijk, ze vermeldden ook steeds de prijs en zo. Ik voelde me er echt als een prinses, in tegenstelling tot vele andere winkels waar ik ook ben geweest.Veel succes!
hoi hoiheb ook mijn kleedje bij prima donna besteld (mag het bijna gaan passen!!!) en de service is idd uitstekend.Ze zijn ontzettend vriendelijk en ook heel eerlijk. ze gaan niets verkopen als ze er nie honderd procent achter staan.en denk ook wel dat dat zo zal zijn voor mensen met een maatje meer.zeker langs gaan zou ik zeggen!!Groetjes Nathalie