Terug naar overzicht
Wij zetten op de voorkant de tekst die op de trouwkaart staat en aan de binnenkant de teksten van de viering. Op de achterkant bedanken we iedereen.Ik weet niet of dit is wat je bedoelt?
Ook welke vorm, rechthoekig, vierkant, breed en laag of lang en smal, ...Onze uitnodiging is breed en laag, maar ik weet niet of dit praktisch is om te lezen om ook in die vorm te werken.Welke teksten laat je eruit en welke teksten moeten er zeker in komen?
Hoi Marjan,Bij ons komen alle teksten erin behalve het eucharistisch gebed.De vorm is gewoon dubbelgevouwd A4, niet echt origineel maar volgens mij wel het gemakkelijkste om te lezen en vast te houden. Het boekje heeft wel dezelfde look en kleuren als de uitnodiging.GroetjesKristel
Hallo Marjan,Bij ons komen er ook alle teksten in behalve het Onze Vader. Voor de rest doen wij ook gewoon een boekje op A5 formaat. Lay-out en lettertype zal ongeveer hetzelfde zijn als onze uitnodiging.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
ervaring met vierkante trouwboekjes? Ik had dit gedacht, maar weet niet of dit haalbaar/praktisch is?