TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
28-7-2007
|
5-4-2007 22:58:14
Hallo Jessy.Wij trouwen 28 julie en ik mag pas in mei bellen voor een afspraak in juni want da,n zou mijn kleedje pas aankomen.dus ik denk dat dat wel overal zo is.Wel niet fijn dat ze zo onvriendelijk zijn want het is tot slot toch je trouwkleed dat je koopt hé dus..
Ik hoop dat je toch goed onthaald zal worden bij je volgende pas
Wendy
|
|
Elke
28-7-2007
|
5-4-2007 23:51:42
Dag Jessie,
Ik heb mijn kleed op 1 maart gekocht. Aangezien wij op 28/7 trouwen, werd er voorgesteld om begin juni te gaan passen. Omdat de maand juni voor mij heel erg druk is, heb ik gevraagd om op 22/5 al te mogen passen en dit was geen probleem. Als ik jou was, zou ik eind mei toch nog eens terugbellen. Het is tenslotte heel belangrijk dat je kleedje past en dat jij gerust bent! Anderzijds denk ik dat je je niet te veel ongerust moet maken, want zij zullen wel ervaring hebben. Heel spijtig dat ze zo onvriendelijk waren!
succes
|
|
Debby
22-6-2007
|
6-4-2007 5:39:31
Hey Jessie,
Ik heb net hetzelfde meegemaakt. Ik heb vorig jaar al een kleedje gekocht maar er moet een grote retouche aan gebeuren. Er is een 'kol' aan mijn kleed die volledig weggewerkt gaat worden. Juist omdat het een grote retouche is had de verkoopster mij gezegd dat ik in plaats van 8 weken op voorhand al 12 weken op voorhand voor de eerste pas moest komen. Toen ik in maart belde om een afspraak te maken was ze ook redelijk onvriendelijk en zei me dat mijn kleedje pas 8 weken op voorhand binnenkwam in de winkel!!! Ik begreep er niks meer van. Uiteindelijk zei ze me dat het kleed heus wel op tijd af zou zijn, maar ECHT gerust ben ik er niet in. Men begrijpt precies niet dat dit een grote aankoop is en dat je wilt dat alles perfect verloopt. Vrijdag 20 april moet ik nu voor de eerste keer teruggaan.
Groetjes Debby 22/06/07
|
|
Sissi
26-5-2007
|
6-4-2007 7:55:47
Hey,
Een maand op voorhand is heus vroeg genoeg hoor. Ik trouw ook op 26-05 en heb mijn kleed vorig jaar in juni gekocht. In november moest ik definitief beslissen of ik bij die keuze bleef en toen bleek dat ze een maat kleiner moesten bestellen omdat ik vermagerd was. Ik moest ook eind maart-begin april bellen. Maar toen ik eind februarie belde voor een inlichting bleek het al binnen te zijn. Omdat mijn kleed niet van de eerste keer kon aangepast worden heb ik midden april nog een pasbeurt en misschien daarna nog één denk ik.
Ik mocht ten vroegste 3 maand op voorhand gaan passen omdat je gewicht misschien nog schommelt. Maar dat mocht gerust later. Ik veronderstel dat ze in de winkel wel weten hoeveel tijd ze nodig hebben om het aan te passen en dat duurt volgens mij heus geen maand. Als het moet kunnen die heel snel werken hoor. Het is wel niet echt tof dat ze zo onvriendelijk zijn.
Veel succes nog!!!
Groetjes, Sissi
|
|
Véronique
16-6-2007
|
6-4-2007 8:03:50
Hallo Jessie,
Ik heb mijn kleed ook in december besteld en ik mag op 5mei voor het eerst gaan passen. Volgens de verkoper zou het kleed 2 weken voor de pasdatum binnen zijn. Hij wist me ook te vertellen dat er normaal 2 à 3 pasbeurten nodig zijn, maar dat dit vooral afhangt of er veel moet aangepast worden of niet. Ik zou me echt geen zorgen maken hoor.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Selma
8-9-2007
|
6-4-2007 8:29:11
ALs ik er niet gerust op zou zijn, dan zou ik gewoon nogmaals bellen. De klant is koning toch? Ik zou helemaal gestressd raken als het niet op tijd af of binnen zou zijn. Ik verwacht ook binnenkort een telefoontje dat de jurk er is. En als ik dan nog eens extra wil passen, dan doe ik dat gewoon! Hallo, zo'n jurk kost kapitalen en dan bepalen zij of ik wel of niet mag passen! Belachelijk!
Dus ik zou nog eens bellen.
Sterkte!!!
|
|
Isabel
11-8-2007
|
6-4-2007 9:31:40
Hallo,
wij trouwen op 11 augustus en ik heb mijn kleed besteld in oktober. Op de dag dat ik het bestelde werd meteen een afspraak vastgelegd. 2 juni mag ik gaan. Mijn kleed wordt wel niet besteld maar gemaakt. Onlangs twijfelde ik over iets aan mijn kleed en dan heb ik een afspraak gemaakt vorige maand. Ze vonden dit wel een beetje raar maar hebben niet moeilijk gedaan. Daarbij, inderdaad zo'n kleed kost heel veel geld en bij het kopen van een trouwkleed is de klant meer dan koning. Ik snap niet dat verschillende bruidszaken zo moeilijk en onbeleefd doen. In ieder geval, het feit dat ze dan nog maar een maand hebben om uw kleed in orde te brengen is hun probleem. Ze zullen het priortiteit moeten geven en snel werken. Want hoe dan ook, jouw kleed moet 100% in orde zijn. Maak je maar niet teveel zorgen en trek je van hun onbeleefdheid niks aan.
Groetjes, Isabel 110807
|
|
Wendy
5-5-2007
|
6-4-2007 9:32:05
Hallo,
Ik heb mijn kleed gekocht begin oktober, trouw binnen 29 dagen en ben pas 24 maart de eerste keer terug mogen gaan passen. (dus 6 weken voor de trouw) Dit was ook meteen de enige pas, 2 mei mag ik mijn kleed gaan ophalen. Ik moet het dan nog wel eens aanpassen en als er nog iets aan moet veranderd worden, hebben ze mij verzekerd dat de naaister het dan ter plaatse nog kan doen. Er moest bij mij wel alleen een stuk af van de lengte, en bovenaan moest het wat ingenomen worden, dus erg veel aanpassingen waren er niet. Ik maak me er ook niet te veel zorgen in, ik ben er zeker van dat ze mij met een perfect passend kleed naar huis zullen sturen op 2 mei, en als dat niet het geval is, zet ik heel de winkel wel op stelten :-)
groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
Els
22-9-2007
|
6-4-2007 10:38:50
Ik ben in november mijn kleed gaan kiezen, trouw in september en moet pas in juli teruggaan. Ik vind het maar logisch dat je niet te vroeg moet passen, je gewicht kan idd nog heel wat schommelen. Eind augustus moet ik eventueel nog 's passen, afhankelijk van hoeveel er af zou moeten onderaan en hoeveel het boven moet ingenomen worden. Maar ik maak er me ook geen zorgen in. De slechtste reclame voor een bruidswinkel is een ontevreden bruid!
Els 22/09/07
|
|
Marisa
7-7-2007
|
6-4-2007 12:12:51
ik ga trouwen op 7/7 en ga mijn kleed opnieuw passen op 16/5.
|
|
bieke
18-5-2007
|
6-4-2007 15:40:24
ik trouw 18 mei en mag mijn kleed 18 april gaan passen. Kon ook een week vroeger, maar mijn ouders zijn dan nog op vakantie en ik wil mijn moeder er wel bij hebben. T komt dicht bij! spannend!
Bieke
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|