Terug naar overzicht
Hoi DebbyIk heb haar de collectiemap van poirier zien bekijken en het zijn toch dozen van poirier??? En het hangertje (hartje met steentje) hangt overal aan... dan is het erg goede namaak. Dit kan ik echter niet geloven van een winkel die bruidskledij verkoopt. Misschien telt die vrouw de inkoopprijs en willen de andere zaken xtra winst!!! Het werd hier nog eens aangehaald op de site dat verkopers profiteren van trouwende stellen. Maar dan nog ik hou wijselijk mijn mondje tegen de verkoopster van Genk tot ik mijn setje heb. hihi Ik zou iedereen aanraden dit ook te doen eer ze meer gaat vragen (PANIEK)GroetjesEl07/07/07
Ik heb vernomen dat er slipjes zijn met en zonder swarofsky steentjes, en dat daar het grote prijsverschil zit. De echte poirier vind je niet goedkoper!
Hoi Ik heb nochthans ook met steentjes en de echte hoor. Er zijn blijkbaar nog bruiden gaan kijken anders moet je hun mening eens vragen en een bruidswinkel kan dit niet maken volgens mij en alles wordt besteld. Ik weet niet hoor maar sommige zaken gaan ver als het over een huwelijk gaat. Maar iedereen is vrij om het te kopen waar men wil en oveel te betalen als men wil...GroetjesEl