Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Elke: Lingerie Poirier

6-4-2007 19:27:46
Hey Elke,

Ik ben daarnet in het Bruidsparadijs te Kapellen geweest. Ik heb daar navraag gedaan over het Bjem setje. Zij vragen daar rond de 160 euro voor de bustier en 80 euro per slip. Naar het schijnt hebben er daar nogal wat mensen gezegd dat het op een ander veel goedkoper is, zoals in Genk. Nu beweert zij dat dit niet mag omdat Poirier minimumprijzen oplegt. Ze zei me dat dit dan namaak is. Klopt dit of is het origineel van Poirier? Ik ben van plan om zaterdag naar Genk te gaan en het daar te bestellen.

Groetjes Debby

Debby
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 397

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik6-4-2007 22:57:25

Hoi Debby

Ik heb haar de collectiemap van poirier zien bekijken en het zijn toch dozen van poirier??? En het hangertje (hartje met steentje) hangt overal aan... dan is het erg goede namaak. Dit kan ik echter niet geloven van een winkel die bruidskledij verkoopt. Misschien telt die vrouw de inkoopprijs en willen de andere zaken xtra winst!!! Het werd hier nog eens aangehaald op de site dat verkopers profiteren van trouwende stellen. Maar dan nog ik hou wijselijk mijn mondje tegen de verkoopster van Genk tot ik mijn setje heb. hihi Ik zou iedereen aanraden dit ook te doen eer ze meer gaat vragen (PANIEK)

Groetjes
El
07/07/07

Eline

Meld misbruik13-4-2007 23:43:55

Ik heb vernomen dat er slipjes zijn met en zonder swarofsky steentjes, en dat daar het grote prijsverschil zit. De echte poirier vind je niet goedkoper!

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik18-4-2007 22:54:34

Hoi

Ik heb nochthans ook met steentjes en de echte hoor. Er zijn blijkbaar nog bruiden gaan kijken anders moet je hun mening eens vragen en een bruidswinkel kan dit niet maken volgens mij en alles wordt besteld. Ik weet niet hoor maar sommige zaken gaan ver als het over een huwelijk gaat. Maar iedereen is vrij om het te kopen waar men wil en oveel te betalen als men wil...

Groetjes
El

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...