Terug naar overzicht
Hallo,ik ben er een jaar of twee geleden naar een feest geweest. Ik was er als opvang voor de kinderen eigenlijk. Ik vind dat het kasteel heel indrukwekkend is maar binnen was ik toch wat ontgoocheld. Zoals je zegt...het is toch allemaal wat verouderd. De mensen waren er toen wel vrij tevreden. Een beetje jammer, ik begrijp perfect wat je wil zeggen. Groetjes,Isabel110807
heyintussen is het kasteel echt opgeknapt. enkel de kapel nog, maar logischerwijs hebben de andere zalen prioriteit gekregen.het is echt een verandering!!hieronder nog wat info:wij zijn er zaterdag getrouwd en het was fantastisch!!super bediening, fantastische sfeer, alles werd voor ons gedaan.pakjes werden direct overgenomen, drank overvloedig geserveerd (echt, de gasten vonden dit super, en toch met forfaits :) ), allez gasten zaten al aan tafel en nét voor dat wij aan tafel gingen diende er zich nog 2 personen extra aan. deze werden zonder problemen opgevangen en bijgepast aan een tafel. Organisatie zorgde ervoor dat wij ons totaal geen zorgen hoefden te maken. daardoor had ik eigenlijk totaal geen stress: zalig!!!ook de viering in de kapel was fantastisch. wij hadden wat veeeeel volk, dus dat was wel wat krap, maar des te gezellig :) buiten kon niet omdat het weer net iets te wisselvallig was: anders zeker een aanrader bij veel volketen boven en dansfeest beneden = helemaal geen probleem!!!wij en ALLE gasten vonden het super. enorm veel complimenten gekregen over totaalpakket en zeker ook over de zaal/eten ed... dus bij twijfel... no worries!aja, de bloemen werden voor en na t feest voor ons in de frigo's bewaard + auto door omstandigheden in privégarage geplaatst :)dit was allemaal geen probleem!wij hebben onze fotos elders genomen, maar de locatie leent zich er perfect toe om dit ginder te doen: water, bloemen, balkon... wij hebben dit jammer genoeg te weinig 'gebruikt'...groetjes!! bij vragen mag je altijd mailen naar pimpje_AThotmail.com