Terug naar overzicht
Hey Kristel,bij mij is het ook zo dat er rustige muziek speelt als de suite binnenkomt in de kerk. En wanneer ik als laatste met mijn papa binnenkom begint het intredelied. GroetjesEllen01/09/2007
Hoi,Bij ons begint het intredelied al wanneer de suite binnenkomt.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hallo,bij ons is er een intredelied voor het binnenkomen van mijn vriend met zijn mama en een ander intredelied voor het binnenkomen van mij met mijn papa en de rest van de suite. Wij hebben een erg grote suite dus twee liedjes zijn toch nodig. En ik vind dat de bruidegom toch ook een speciale entree mag hebben. Mijn vriend heeft zelf muziek gekozen die hij heel graag hoort. Groetjes,Isabel110807
Bij ons zijn er ook heel wat mensen in de suite en we gaan ook wat rustige muziek laten spelen als iedereen binnenkomt. Vanaf de kindjes (en dan ik en mijn papa) begint het intredelied. Ik wou het al laten beginnen bij Stijn en zijn mama maar hij vond zelf dat het mooier zou zijn bij de kindjes.Els22/09/07
Welk liedje werd er dan bv. gekozen voor de bruidegom?
hallo kristel, wij hebben gekozen voor marco borsato : jij alleensuccesvéke
Wij hebben "morning" van Grieg. Is klassieke muziek.