Terug naar overzicht
Onze vrienden hadden hun hond als ringdrager. Heel leuk! Of gewoon de ringen in het doosje. Dat geeft hij dan aan jullie of pastoor. Een beertje, dat vindt hij denk ik ook niets nee.
Wij zijn op zoek naar een schatkist waar we de ringen instoppen hangend aan een bruidspaartje, of een auto, of ... . Groetjes,Griet23/06/07
Ik heb ook al eens gehoord dat ze de ringen in een ballon stopten. Zo eentje gevuld met helium zodat hij mooi rechtop blijft. En wanneer het moment aangebroken is moeten ze de ballon kapot prikken.
Wij maken een kistje: de binnenkant bekleed met hetzelfde stof als mijn kleed. En daarin aan touwtjes hangen onze ringen.
hallo waarom geen ringroos ook mooie he
Hey, Ik heb in een gezellig winkeltje in sluis een houten kistje in de vorm van een hart gevonden. Het dekseltje gaan we zo half open vastmaken. Ik heb al een rood fluwelen stofje gekocht en dit ga ik dan in het kistje vastmaken. Daarop onze ringen. GroetjesEvi
wel ik heb via internet 2 (er kan maar 1 ring in elk roosje)roosjes besteld die je kan openen en waar een ring inzit, ik vind dit zeer origineel, heb ze vanddag toegekregen en ben zeer tevreden, om het beter te kunnen inschatten kan je eens kijken op de site : www.camonet.nl , dan klik je op cadeau hoek en dan ga je naar giftshop en daar zie je de voorlaatste afbeelding, ik vind dit echt knap en past ook wel voor een jongetje van 11 jaar, van ver lijken het echte rozen dus niemand gaat dit verwachten. origineel toch... heb er in totaal 21 Euro voor betaald, met verzendkosten bij... vel succes met je zoektocht