Terug naar overzicht
Bij een collega van mij werd als eerste lezing het verhaal van Hazeltje voorgelezen (ik hou van jou tot aan de maan en terug).Als je het niet kent, zal je het zeker in de bieb of boekenwinkel vinden. Vind het zelf heel mooi!
ik sluit me aan bij elshet boek heet 'raad eens hoeveel ik van je hou?'
Wij nemen ook dat verhaal van Hazeltje... ik vind het ook prachtig!!
Hallo,De kindjes zijn 10 en 12 jaar oud, waarom hen niet eens vragen wat ze zouden willen wensen voor jullie of in het algemeen en dan vervorm je dat een klein beetje om tot een voorbede te komen.Lijkt me wel leuk.Groetjes nele
Hey,zitten die jongens op een katholieke school? Anders moeten jullie eens aan de leerkracht vragen waar ze op dat moment mee bezig zijn? Misschien heeft die wel geschikte teksten over hetzelfde onderwerp als wat jij gekozen had?Lieve
wij gebruiken dit verhaal ook.Als je mij je e-mailadres geeft wil ik het je gerust doormailen, moet je het boek niet gaan halen.Ik heb ook nog een mooi slotgebed, dat wij ook laten lezen door een 7 - jarige.Succes!
Wij gebruiken ook het verhaal van Hazeltje. Wij laten dit verhaal in de kerk lezen (en uitbeelden) door mijn achternichtjes. (eentje is grote haas (15j), eentje is kleine haas (12j)en eentje isverteller (14j) ) Ik heb de tekeningen van het voorleesboek (geleend uit de bib) verwerkt in mijn misboekje, op mijn bedankingen en op mijn herkenningen van de tafel. Wij hebben het reuzeboek besteld via internet. Het staat nu op onze kast in de woonkamer, maar het moet tijdens de viering vooraan in de kerk komen te staan.
Ik ben ook wel geïnteresserd in dat verhaaltje, kan iemand mij dit doormailen?alvast bedankt!Els