Terug naar overzicht
Beste Evelyn,Mijn vriend had hetzelfde probleem. Hij heeft gekozen voor een kostuumvest van Hugo Boss Red Line (is de modernere lijn) in linnen (zwart) met daaronder een turkoise hemd waarvan de kraag openvalt op zijn kostuumvest. En daaronder een mooie donkere jeans. Hij draagt geen das of ondervest. Het geheel is sportief maar toch gekleed. Zijn schoenen zijn ook sportief (Puma). Wat andere mensen hiervan denken kan ons eigenlijk weinig schelen. Vele zullen het te nochalant vinden. Wij denken echter van: hij zal het tenminste nog kunnen afdragen na de trouw!!Ikzelf heb wel gekozen voor een trouwjurk maar denk dat het geheel wel zal kloppen!Zijn kledij komt van Pierrot Fashion in Liedekerke en van Windsor in Aalst. Helaas een beetje ver voor je denk ik...Veel succes nog met de zoektocht! En met het huwelijk zelf! Maak er een mooie dag van!Els31/08/07
heymijn man had één van bikkemberg uit roeselaere.grtjs
HoiMijn vriend wilde zeker geen kostuum of das dragen en hij heeft een outfit gekocht van Hugo Boss bij Deleye (Roeselare, Kuurne). Vriendelijke en goeie verkoper om je te helpen bij je keuze.Margo
Hey Evelyn,mijn vriend wou ook geen traditioneel pak. Hij heeft zijn kostuum bij Giorni in Oostkamp gehaald. Het is er één van Oliver Streli, heel mooi, maar zeker niet klassiek.Misschien eens gaan kijken.Groetjes en succesEllen01/09/2007