Terug naar overzicht
Beste Mieke,Ikzelf ben een professioneel visagiste en kom aan huis in heel Vlaanderen.Meer info kan je vinden op mijn website www.esthedo.be Als je nog verdere vrage hebt mag je mij steeds contacteren.Met vriendelijke groeten,Dorothy Baetens
Beste Mieke,Ik ben een professionele visagiste en ik kom ook aan huis ongeacht welke regio. Ikzelf ben ook van Mechelen. Voor meer info kan u mij mailen visagiste@yahoo.comMet Vriendelijke groeten,Nada A.
hallo ik ben kapster en visagiste ik wil best wel eens langs komen om alles te bespreken ik doe wel vaker mensen aan huis oude mensen mensen met weinig tijd en trouwertjes zoals jij voor mij is het geen probleem ik ben opgeleerd door een topkapper die aan het hoofd staat van een bekent kappersproduct geen nood dus ik ken mijn vak zeker en vast groetjes kelly
hallo kelly hier nog eens je kan uiteraard iets laten weten door naar dit adres te sturen kelly.thumas@telenet.be groetjes
heel vriendelijk hoor, maar ondertussen ben ik dus wel al enkele maandjes getrouwd ;-)