Terug naar overzicht
Hey Marleen,Ik ben zelf van de regio Oost-Vlaanderen, Beveren-Waas om precies te zijn maar mijn bloemist is wel in hartje Antwerpen gelegen. Waarom hem? Ik heb destijds bloemschikken bij hem gevolgd en hij is heel schappelijk in zijn prijzen, zeker voor hetgeen je krijgt. Hij heeft verschillende mooie creaties gemaakt voor de stad Antwerpen, bijvoorbeeld creaties in het Elzenveld, creaties voor zoveel jaar Pieter Paul Rubens en zo...Als je zijn gegevens wilt, dan stuur ik ze door naar jouw e-mail adres.Groetjes,Vân en Michel07/07/07
Hallo Vân of Marleen,Zouden jullie de gegevens ook eens naar mij kunnen doorsturen?Hier volgt mijn e-mail: veronique_vanhal@yahoo.frAlvast bedankt,Groetjes,Véro16/6/2007
Hallo,Ik ben ook van antwerpen en opzoek naar een bloemist zoals zovelen onder ons. Zou je naar mij dat adres ook even willen opsturen? greetjaspers@hotmail.comBedankt,Greet02/06/2007
Hallo Vân, Je mag de gegevens doorsturen op roel.lenaers@telenet.beWij zijn van het Antwerpse, dus misschien...Bedankt en succes met de laatste maanden voorbereidingen. Het begint nu echt wel dichtbij te komen hé!GroetenMarleen