Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelbenaming

10-4-2007 19:32:35
Hey bruidjes,
Ik zou graag een orginele tafelbenaming met ons feest. Hebben jullie ideetjes
xxxx

Tess
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 867

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik11-4-2007 7:50:52

Hallo Tess,

Wij werken rond het thema snoep omdat ik nogal een snoeper ben.
We gasten krijgen bij het binnenkomen een klein zakje met snoepjes die dan overeenkomen met een grote bokaal snoepjes die op hun tafel staan. We gaan ze ook op deze manier laten afroepen.
We zijn er alleen nog niet helemaal uit welke snoepjes we gaan nemen.

Wat we nog regelmatig zijn tegengekomen op huwelijken, namen van edelstenen, wijnen, liefde is, kleuren.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik11-4-2007 8:55:28

wij zijn naar een trouw geweest en ze zijn nogal echte skiërs, en ze hadden een bergketen op de tafel aan de ingang staan met verschillende namen van bergen op staan. En bij die bergen hoorden de namen voor aan tafel. Echt origineel.

we zijn eens naar een jubileum geweest en daar was het met fruit. Aan de ingang hing een bord met fruitfoto's op en daaronder de namen. En op de tafels lag dan dat fruit.

Je kan dat met vanalles doen he. Steden van je huwelijksreis,muziekgenres,films,... afhankelijk van jullie interesse he

groetjes

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik11-4-2007 11:16:40

hallo,

wij denken aan plaatsjes die te maken hebben met onze huwelijksreis!
vb je gaat naar thailand
tafel Bankok
tafel chang mai
tafel phuket
tafel krabi
...
t'is maar een idee

vrienden van ons hebben snoepjes gebruikt en andere allemaal types ford hij was namelijk verkoper van ford wagens.

groetjes en veel succes

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik11-4-2007 12:13:44

hallo tess,

Help help ik zit met hetzelfde probleem,kan jij me helpen?
xxx
véke

Marijke
9-6-2007
 Meld misbruik11-4-2007 12:19:02

Hallo,
Je kan misschien tips geven in verband met de openingsdans. Elke tip is dan een tafel.
Groetjes

sandra
16-6-2007
 Meld misbruik11-4-2007 13:37:09

Hi Tess,

wij werken met liedjes. Elke tafel heeft 1 groep of zanger die ermee gelinkt is. Wanneer het tijd is aan tafel te gaan, spelen we het liedje van de groep af. Aan de genodigden om te zien dat ze het herkennen (en bovendien zit er achter elk liedje nog een verborgen refentie naar één van de gasten aan die tafel)
Misschine wat werk, maar ik ben er al een paar maan mee bezig.

Groetjes Sandra

Els

Meld misbruik11-4-2007 14:13:40

Hey,

Wij nemen namen van cocktails omdat mijn vriend in die branche zit. Bij het binnenkomen krijgt iedereen een envelopje met daarin een kaartje met de naam van een cocktail op en zo worden ze afgeroepen aan de tafels. Na de speech van mijn vriend krijgt elke tafel een shotglas met daarin de naam van hun cocktail en proosten we samen. Volgens ons een ideale manier om het feest te starten....

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...