Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering volgauto's

11-4-2007 9:54:22
Hallo mede-bruidjes,

Ik zou graag een versiering willen maken voor de volgauto's. Normaal gezien zou deze versiering aan de antenne bevestigd worden, maar aangezien veel auto's tegenwoordig geen antenne meer hebben, vraag ik mij af of jullie wellicht tips / ideeen hebben waar de versiering aan bevestigd zou kunnen worden...
Ik heb aan de ruitenwissers gedacht maar dan is de versiering niet zo goed zichtbaar denk ik.

Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt en groetjes,
Sandra

Sandra
29-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1082

martine
5-5-2007
 Meld misbruik11-4-2007 10:31:45

hey,
Wij gaan linten hangen aan de spiegels van de volgwagens en op de achterbank komt er dan ook nog een voile te liggen, misschien dat dit je kan helpen.

groetjes Martine
05/05/2007

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik11-4-2007 11:13:59

je kan het met een zuignap bevestigen op de auto. Ik weet natuurlijk niet waar je die moet halen. In de bloemenwinkel gebruiken ze dat wel, maar ja. Misschien in een bloemschikwinkel of zoiets?

veel succes

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik11-4-2007 13:00:13

Hey

Als de volgwagens gehuurd zijn, dan moet je opletten met zuignappen. Bij ons staat er uitdrukkelijk op de bestelbon vermeldt dat er GEEN versiering aan de auto's mag worden aangebracht.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...