Terug naar overzicht
the london ceremony bus is heel goed kwaliteit/prijs verhouding.Ze zijn gelegen in Kapellen.website: www.the-london-ceremony-bus.com
www.retro.be Doet in ceremoniewagens en oldtimerbussen. Niet zo duur!!!succes met je zoektochtgroetjes
www.vancat.be
Net terug van onze laatste bespreking ivm onze trouwbus. Wij hebben gekozen voor Pauwels uit sint niklaas.Tim en ik waren opnieuw verwonderd hoe sociaal en tegelijk professioneel deze mensen zijn. En heel goed qua prijs!Groeten Dolores04/05/07
Wij hebben uiteindelijk geen bus gekozen maar ik geef je wel alle namen door die ik gecontacteerd had. (Prijs hangt af van duur en afstand)1) www.simatours.be 2) www.ceremonievervoer.be 3) www.cloosterhof.be 4) www.ceremonieroger.be Groetjes, Valérie
Als ceremonie Pauwels nog vrij is op jullie dag, moet je daar zeker voor gaan! Zij hebben de mooiste bussen en de beste prijzen! Op onze dag waren ze jammer genoeg al bezet (we hebben hen nochtans gecontacteerd in mei 2005!!!). Wij hebben dan gekozen voor het Cloosterhof in Tielt. Heel mooie bussen en ook een heel goede service...Isabel01/09/07
Wij hebben een bus van Lauwers, www.lauwers.be vind ik persoonlijk ook een hele mooieHelga
het bruidsparadijs in Kapellen!ze hebben daar een 20tal old timer bussen en nog auto's ook.Ik heb de prijzen vergeleken en zij waren de goedkoopste.Ze hebben daarbij nog een enorme winkel met alles wat je voor die dag nodig heb.www.bruidsparadijs.be
www.bruidsparadijs.be ze hebben daar wel 20 oldtimer bussen en nog auto's ook. Daarbij hebben ze nog een bruidswinkel met kleding accesoires... en helemaal niet duur.succes.
Hey,alvast bedankt voor jullie antwoorden. Jullie hebben me goed geholpen ... nu moet ik zelf nog een mooie bus eruit pikken. Doei en veel succes iedereen.
Goedemiddag,als ik van jou was zou ik eens gaan horen bij het cloosterhof, die hebben toffe bussen maar ook bij simatours of Pauwels. Bij ceremonie roger heb ik van andere gehoord dat er soms een oude man met de bus rijdt en die zwalpt van links naar rechts over weg ...Veel succes in jullie keuze en een prahtige dag gewenst!!