Terug naar overzicht
Hallo Christel,In mijn zoektocht ben ik ook eens langsgeweest bij Dianna David. Mijn schoonzus haar trouwkleed kwam van bij hen en ze was zeer tevreden.Ikzelf had in mijn hoofd om een eenvoudig kleed te kiezen. Maar toen ik zo'n eenvoudigig (lees mooie eenvoud) aanhad, vond ik het toch iets missen. Voor het budget dat ik vooropgesteld had, was ik al andere dingetjes tegengekomen. Heb uiteindelijk mijn trouwkleed gekocht bij Mia Monta (niet op maat gemaakt).Mijn schoonzus had een hoogteverschil t.h.v. heupen waardoor ze wel haar kleed op maat diende te laten maken. Het was zeer mooi en eenvoudig (maar wel sierlijk hoor!). Ik denk dat het belangrijk is om te weten wat je net wilt; niet te veel "frulletjes" aan je kleed, of toch wel een tikkeltje meer, ... ? Ze geven je wel een goede prijs. Mijn indruk is dat je een eenvoudig kleed mooi op maat daar kan laten maken. Hoe meer extra's (al is het maar een kleinigheid), hoe duurder alles maar wordt. Maar dat zal natuurlijk overal zo wel zijn, denk ik.Succes met je zoektocht!Greet24/08/2007