Terug naar overzicht
Beste Sylvia,Onlangs is een vriendin van mij naar een feest geweest in het Hof van Nassau. Zij vond dat de bediening niet vriendelijk was en de tafel werd niet correct gedekt (ontbrekende messen, vorken en glazen).Van de andere zaal heb ik nog niets gehoord.Maar als je graag het Hof van Nassau neemt, kan je misschien op voorhand eens vermelden dat alles in orde moet zijn. Zo zijn ze op de hoogte.Wij hebben ook enkele zalen bezocht en hebben die genomen waar het onthaal het beste was. Bij ons was het overal mogelijk om eens te gaan kijken als de tafels gedekt zijn voor een andere feest(dus op een zaterdagnamiddag). Je kan het anders eens vragen.Veel succes, Carole
wel 't feit is dat mijn vriend een enorme voorkeur heeft voor het hof van nassau.Maar ik heb voor een identiek menu bij de linde prijs gevraagd en het scheelt bijna 3000 euro...En dit vind ik toch wat overdreven enkel voor een erg mooie locatie.
Ik vind niet meteen een site van De Linde, maar als het hem zou blij maken...Het is natuurlijk een investering en 3000EUR is niet weinig. Maar het moet wel de mooiste dag van jullie hele leven worden. En natuurlijk ook een waar iedereen nog lang over praat. Het is niet gemakkelijk. Misschien ligt het prijsverschil hem ook in de wijnen en forfaits.Indien jullie ouders de feest betalen, praat er dan eens met hen over. Als zij het goed vinden, ondanks de 3000EUR meer...
Wij willen er natuurlijk graag een enorm mooie dag van maken.Ik ben ook niet van plan om ooit (zelfs al zou het ooit foutlopen) nog een keer te trouwen.Maar jammer genoeg moeten we alles zelf betalen van onze zuurverdiende centjes...
Informeer eens bij 'feestzaal Ter Elst', in Elst - BRAKEL. Aan de achterkant of in de buurt van het Geutelingenmuseum. Een mooie zaal, zeer goede bediening, lekker eten, en zeker betaalbaar. Ik ben er al vier maal geweest en steeds was het een voltreffer.
hartelijk bedankt voor al jullie tips!!!!Maar heb er nog eens met men ventje over gebabbeld en hij wil de feest dolgraag in het Hof van Nassau.Daarom gaan we nu vrijdag de menu die wij zouden nemen gaan proeven.Indien dit echt tegenvalt zien we er alsnog van af maar indien dit in orde is leggen we de zaal def. vast.nogmaals bedankt voor al jullie hulp!groetjes