TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sissi
26-5-2007
|
12-4-2007 22:06:52
Hey,
Ik vind het een prachtig kleed.
Ik heb ook een Pronovias en ik herken mijzelf volledig in uw uitleg. Ik twijfelde ook enorm en herkende mijn kleed echt niet op de site. Ik ben zelfs nog heel wat andere kleedjes gaan passen omdat ik bleef twijfelen, maar ik ben bij mijn eerste keuze gebleven.
Ik had mijn kleed begin juni gekozen en ben blijven twijfelen tot december. Soms twijfel ik zelfs nog maar ik denk dat de meeste bruidjes dat wel hebben.
Je hebt op dat moment voor dat kleedje gekozen omdat je je er goed in voelde en het mooi vond maar er zijn zodanig veel mooie kleedjes dat je wel eens begint te twijfelen.
Ik zou me zeker geen zorgen maken want in zo'n kleed kan je niet anders dan stralen.
Veel succes nog!!!
Groetjes, Sissi
|
|
tamara
15-9-2007
|
13-4-2007 8:08:58
Hey Patricia,
ik kan niet meteen een foto van je kleedje vinden maar ik ben er zeker van dat het een zeer mooi is. Ik herken je twijfel maar al te goed, toen ik ging passen waren er zoveel mooie kleedjes en begin dan maar eens te kiezen! Ik ben wel gaan passen om te kijken wat me staat en wat niet maar omdat ik naaister ben maak ik mijn eigen kleed. Nu heb ik een proef gemaakt, maar durf niet aan het kleed zelf te beginnen omdat ik blijf twijfelen of ik er nu een boothals of een haltertopje van ga maken. Ik heb nog maar 5 maanden meer dus ik zal nu toch stillaan een keuze moeten gaan maken!
En inderdaad, foto's op het net zijn totaal niet representatief, ik ga mijn ontwerp uiteindelijk baseren op het model 78586, GL BridalFashion van Leijten Creations. Toen ik het in de winkel aanhad zou ik hem bijna zo meegenomen hebben, maar nadien op het net vond ik er ook maar niets aan. Ik heb spijt dat mijn mama niet mee kon gaan bij het passen want ze helpt me met het kleed, maar de foto's op het net zijn te slecht om voor har een duidelijk beeld te geven van wat ik wil.
Niet paniekeren, op de dag zelf ga je er stralend uitzien met je kleedje en het hele plaatje van haren, make-up en accesoires!!!
Groetjes van een even opgewonden bruidje!
|
|
Véronique
16-6-2007
|
13-4-2007 8:19:12
Hallo Patricia,
Misschien moet je gewoon nog eens teruggaan naar de winkel en vragen of je het nog eens mag passen en laat je zelf een foto nemen. Dat hebben wij ook gedaan. Ik heb een kleed van Linea en in hun cataloog en op de website is het echt niet mooi, er is iets dat niet klopt. Als ik het zelf aan heb en op de foto kijk vind ik het wel prachtig.
Je moet je echt geen zorgen maken, op jullie grote dag zal je stralen. Je zal er beeldig uitzien en dat zal je vriend ook vinden.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Mieke
22-9-2007
|
13-4-2007 9:58:11
das normaal dat je twijfelt hoor ik twijfel ook af en toe. Heb ik wel het juiste kleed gekozen,... Maar op die moment was dat het mooiste kleed en het stond mij goed, dus het zal wel goed zijn. en das bij jou hetzelfde he.
Niet te veel denken wat als... want dan wordt je beetje zot denk ik
groetjes
Mieke 22/09/07
|
|
lien
23-2-2007
|
13-4-2007 10:56:50
Hallo Patricia,
Maak je geen zorgen, ik denk dat er veel bruidjes met dit gevoel kampen. Ik heb het zelf ook voorgehad! Ik was meteen verkocht aan mijn kleed, maar nadien begon ik ook te twijfelen (heb ik wel de juiste keuze gemaakt...), tot ik het kleed iedere keer terug zag en opnieuw smolt. Zo heb ik het drie keer voorgehad, telkens weer twijfelen, telkens weer smelten, en op de dag van het huwelijk zelf? Ik zag er STRALEND uit, al zeg ik het zelf. Mijn ventje wist niet wat zeggen:d Hij leek compleet van het lam gods geslagen:d En nu? Nu kijk ik al uit naar ons huwelijksfeest in de zomer, zodat ik het nog eens kan dragen, want t ging veel te rap voorbij!!
Groetjes, Lien http://lienetghafour.bruiloftsite.nl
|
|
bieke
18-5-2007
|
13-4-2007 11:19:22
hey niet panikeren meid! Ik hebmijn kleed in oktober gekozen en mag volgende woensdag de eerste keer terug gaan passen. Ik heb mij er ook enorm druk in gemaakt al heel vaak: super twijfelen. Ik woon heel dicht bij de winkel waar ik het gekocht heb en ik ben gewoon terug gegaan om te kijken. Niet aangehad, maar ik was wel terug overtuigd. Ik ben er momenteel ook echt weer heel zenuwachtig in. En ik hoop dat het allemaal wat zakt als ik het woensdag terug aanheb. Dus zoals Véro zegt, zou ik misschien nog eens terug naar de winkel rijden. HEb al van meer mensen gehoord dat ze dat gedaan hebben hoor. En zelfs nog andere kleedjes gepast, maar toch bij hun eerste keus gebleven zijn. Dus kop op: je zal er stralend uitzien, zeker weten!
Greetz Bieke 180507
|
|
Veerle
2-6-2007
|
13-4-2007 11:36:45
Hey Patricia,
Ik begrijp je volkomen. Ikzelf heb ook een kleed van Pronovias besteld en mag volgende week gaan passen. Als ik het kleed op de website zie dan is dit bijlange niet zo mooi als ik dacht. Volgens mij mag je je gewoon niet baseren op die foto's. Een kleed kan je enkel beoordelen als je het aanhebt. Dus echt niets van aantrekken, volgende keer dat je't ziet zal je jezelf weer overtuigen. (Ik ben zelf ook nog eens teruggegaan en het viel mij op dat ik
|
|
Veerle
2-6-2007
|
13-4-2007 11:38:25
(vervolg) verschoot dat ik het toch nog steeds mooi vond!
Groetjes, Veerle
|
|
Patricia
15-12-2007
|
13-4-2007 14:55:44
Hey Dames,
Bedankt voor jullie opbeurende berichtjes. Ik heb terug een afspraak gemaakt in de winkel en ik mag volgende week zaterdag het nog eens gaan passen... dat zal me wel geruststellen..en dan mag ik een foto trekken van mij in het kleed en dat zal beter zijn... Bedankt voor de steun!!
gr Patricia
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|