Terug naar overzicht
Hallo Pascale,Jullie hadden geen betere dag kunnen uitkiezen!!!Geniet er met volle tuigen van morgen. En laat ons zeker weten hoe het is geweest.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Wij wensen jullie een fantastische dag toe!!! Hopelijk loopt alles even gesmeerd als het weer!Vele groetjes,Bart en Tania
Ook wij wensen jullie een prachtige dag toe (aan het weer zal het allesinds al niet liggen)! Geniet er met volle teugen van!! groetjes, Stephanie 21/04/07
Waaw! Superspannend he! Hopelijk heb je niet teveel last van zenuwen. We wensen jullie allebei een schitterende dag toe morgen! Geniet met volle teigen van wat de mooiste dag uit je leven gaat worden!Groetjes,Loth
Hallo,ik heb al kriebels in jouw plaats. En inderdaad, wat een schitterend weer. We wensen jullie veel plezier, niet alleen op jullie trouwdag maar ook alle dagen erna. Geniet ervan! Groetjes,Isabel110807
Hallo Skally,Inderdaad jullie hebben het beste weer dat er kan zijn! Geniet er volop van en alvast een dikke proficiat!Groetjes, ook aan je ventje,Mieke
JOEPIE! Een hele fijne ZONNIGE dag voor jou en je ventje!Geniet ervan en wens hem om 0.00u een hele fijne verjaardag ;-)Ben benieuwd naar je verhaal en foto's!Els26/05/2007PS. Hihi, ikzelf heb morgen mijn vrijgezellen, dus hoop ook dat er een buitenactiviteit op het programma staat...
waaw ik hoop dat het voor ons (binnen 35 dagen) ook zo'n weer is. Gelukzakken! Geniet er met volle teugen van en verslag uitbrengen hè!Proficiat al!Bieke180507
Wij wensen je een prachtige dag toe !En van harte proficiat natuurlijk !groetjes,Vicky03/08/2007
heel veel succes en dikke proficiatvéke
hallo,Geniet er maar van, met dat prachtige weer kan jullie dag zo i zo niet stuk!!! Nen dikke Proficiat alvast!!groetjes vero30/06/07
Hey proficiat!ja met dat weer kan er al heel wat minder verkeerd gaan! Geniet ervan wat het zal wel voorbij vliegen!Laat maar weten hoe het geweest was en of je nog tips heb voor degene onder ons die er nog voor staan :)Groetjes, Tamara.
Proficiat en veel plezier vandaag! Geniet van jullie lang verwachte dag.Groetjes, Cat22/09/07
Proficiat!!! Hopelijk was het een superonvergeelijke dag!!!Jessika 27/07/07