Terug naar overzicht
Hoi Kelly,Waar wij op gelet hebben is het volgende:- kunnen onze gasten er overnachten of is er een hotel in de buurt waar ze dat kunnen- is het een grote zaal waar alle gasten in kunnen (dat ze niet gesplitst moeten worden)- is er genoeg dansgelegenheid - mooie inrichting , zowel binnen als buiten- wordt er maar 1 feest per avond gedaan (zodat alle aandacht op jullie gericht wordt en er geen eventueel geluidshinder is van andere feesten ernaast)- is het eenvoudig bereikbaar met de wagen - goede prijs - kwaliteitverhouding- wordt bij de hoofdmaaltijd meerdere keren rond gegaan (dat alle gasten voldaan zijn na het diner)Aan meer kan ik voorlopig niet denken :-) hopelijk ben je hier iets mee
Wij hebben ook op al deze dingen gelet, maar ook bijkomende zaken:- werken ze met drankenforfaits of betaal je per glas- Tot welk uur 's avonds lopen deze forfaits- moet je vanaf een bepaald uur 's avonds het personeel nog extra betalen- mag je tot in de vroege uurtje je feest houden of is er een sluitingstijd- je moet ook kijken of die dag geen kermis/patroonfeest in het dorp of stad van de feestzaal bezig is. Een vriendin kon met de wagen niet tot de feestzaal omdat het die dag kermis en patroonsfeest was...- wil je liever dat alles inbegrepen is, of heb je liever (zoals ik) een beetje meer vrijheid. Ik bedoel hiermee: is de dj vrij te kiezen of moet je die van de zaal nemen, idem voor bloemdecoraties,...- Is het enkel mogelijk menu's te kiezen of kan je bijvoorbeeld voor een buffetvorm gaan, barbecue,...Dit is alles voor nu, kan voorlopig geen andere dingen bedanken.Veel geluk met je zoektocht...Christel