Terug naar overzicht
Hallo,wij trouwen in's graevenhof op 21/06/2008. Wij waren ook direct verzot op de zaal.Zelf hebben we geen ervaring met de zaal, maar collega's van mij en mijn ouders zijn er al geweest naar verscheidene feesten en hebben daar absoluut geen klachten van.Toch zeker niet wat eten betreft.Wat factuur betreft, is het wel vind ik duurder dan ergens anders.Als je de brochure leest, ook de kleine letters, kan je zeker niet beduveld worden denk ik, want alles staat erin.Wanneer zouden jullie willen trouwen?Veel succesAngela26/06/2008
Oops te rap getyped....het is natuurlijkVeel succesAngela 21/06/2008
wij trouwen 22/09/2007 en geven ons feest ook in het s'graevenhof .ik wist direct dat dit de zaal was echt prachtig vonden we ze .ben er zelf nog niet geweest maar heb nog niets dan goed gehoord .
Hallo Peggy,Wij zijn al naar verschillende huwelijken geweest in het 's Graevenhof en dat was altijd tip top in orde. Het is een hele mooie locatie. Qua prijs zitten ze gelijk als de andere soorgelijke zalen vind ik. Vrienden van ons zijn daar ook getrouwd en wat zij wel verteld hebben is dat de eigenares haar eigen mening heeft en dat je haar best ook kan laten doen als het op decoratie van de zaal aankomt, wanneer je haar haar ding laat doen komt het zeker allemaal goed.Het eten was ook altijd heel lekker, op het laatste huwelijk dat we daar hebben meegemaakt duurde het wel heel lang voor alle tafels bediend waren, zat meer dan 30minuten tussen de bediening van de eretafel en de bediening van de laatste tafel. Met gevolg dat we heel lang aan tafel hebben gezeten. Maar dat bepaal je voor een deel ook zelf en als je met minder gasten bent heb je dat probleem natuurlijk ook niet. Wij zijn ook gaan informeren maar dit jaar was er al geen plaats meer vrij. Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com