Terug naar overzicht
Hallo,Je moet je wel bewust zijn van het feit dat je na het eten moet verhuizen naar de danszaal...Wij hebben deze zaal daarom niet gekozen (ook de tafels en stoelen waren niet echt comfortabel), omdat mijn vader én zijn vader met hun knie sukkelen, mijn moeder met haar rug, zijn broer met z'n rug en knieën en als je dan trappen moet doen... :-s Dat zagen zij niet echt zitten :-DOok hebben wij veel gasten die geen dansbeesten zijn :-p en die dus liever kletsen en grappen aan hun tafeltjes, dat gaat daar ook moeilijker...Maar als jullie daar allemaal geen last van hebben bij jullie gasten: GA ERVOOR!!! :-D De prijs valt inderdaad mee en de tuin en de omgeving zijn echt prachtig!!Groetjes,Ilse12 mei 2007
Ik zou zeggen zeker daar naar toe gaan. Ik ben van merkerke en heb daar al enkele feesten gehad en ik moet zeggen het is daar altijd inorde .En het wisselen van zaal .(boven dansfeest en recepte en beneden eten) vind ik juist leuk.Zo ben je niet gebonden aan je tafel en kan je na het eten gaan zitten bij wie je zlf wil. En de stoelen ik dacht dat ze laats nog maar vernieuwt waren.kortom .Echt een AANRADER .Men zus en broer zijn daar getrouwt en twas tot in de puntjes in ordeGroetjes Brenda
Hartelijk bedankt voor jullie reacties Ilse en Brenda, het heeft ons veel geholopen. Eerlijk gezegd, ik vind de twee kamers wel een voordeel maar ik hoop dat onze gasten hetzelfde zouden denken! Het is bijna zeker dat we Moerkerke gaan kiezen. Bedankt nog een keer!
Hallo,Wij trouwen ook in het Kasteel.Tot nu toe heb ik er alleen maar lof over.Wij huren heel het kasteel af omdat we niet willen dat er 2 feesten op dezelfde dag zouden zijn.Daarom heb ik gekozen dat eet en dansfeest in de zelfde zaal ( mayerling bovenzaal ) doorgaat.dan kan iedereen blijven zitten na het eten.Dus er is dus wel een oplossing als je niet wil veranderen van zaal.Groetjes Mieke
Hallo,ikzelf heb daar enige tijd geleden naar een trouwfeest geweest. De ligging is zéér mooi en eveneens de tuin. Als je mooi weer zou hebben zou dit nog een extraatje bovenop het mooi feest zijn. Het eten en dansen is niet in dezelfde zaal. Aan de ene kant is het wel leuk want het is eens iets anders en het eten was ook zéér lekker. Veel succes met de verdere voorbereidingen!!!!!