Terug naar overzicht
hallo ann-de jachthoorn(vonden wij zelf mooi en prijselijk maar iets te groot naargelang ons volk)-hof van nazareth-hof van reyen...veel geluk met jullie zoektocht!
hallo,Motel Dennenhof in brasschaat is heel goed van prijs!groetjes vero 30-06-07
Hallo Ann,Zo grappig wij trouwen ook op 6 september 2008. Veel plezier met de voorbereidingen.GroetjesSophie
Hey Ann en Sophie,Leuk nog iemand tegen te komen die hun trouwfeest doen in december. Wij trouwen op 2 juni in het gemeentehuis en doen ons feest op 15 december in zaal Rubens in Berlaar. Ze hebben daar heel goede prijzen, de zaal vond ik er ook mooi en vriendelijk personeel.Het lijkt me geweldig om mooie trouwfoto's te hebben met een kersttintje! Groetjes, Cathy
Oeps foutje,verkeerd gelezen!Dat komt er van als je hier een paar uur aan het rondneuzen bent hihi
www.molenhuis.be Wij gaan ons feest daar volgend jaar in mei houden. Huur 330 of 350€, ben het even kwijt. Mooie zaal, de broer van mijn vriend heeft zijn feest ook daar gehouden en was zeer tevreden. Je krijgt by the way nog wat eten mee naar huis als je wilt ;-)Vriendelijke eigenaar, je mag zoveel bellen/mailen/... als je wil. Vraag anders een een brochure aan, dan ben je nog tot niets verplicht.Veel succes nog.Eva
het molenhuis is in BoechoutEva